شروع به کار جشنواره ملی بهارنارنج در بابل

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بابل از شروع به کار دوازدهمین جشنواره ملی بهارنارنج در این شهرستان اطلاع داد.

شروع به کار جشنواره ملی بهارنارنج در بابل

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور مرتضی عمرانی، در جمع وبلاگ کاتالوگ و بروشور با بیان اینکه دوازدهمین جشنواره ملی بهارنارنج از 15 اردیبهشت به مدت 7 روز در گلستان نوشیروانی برگزار می گردد، اظهار کرد: به منظور دعوت از مردم استان برای حضور در این جشنواره، تبلیغات محیطی در ورودی ها و خروجی های استان با آمادگی 45 شهر مازندران انجام شد.

وی با اشاره به اینکه 19 شهردار شهرهای مازندران برای حضور در مراسم اختتامیه این جشنواره ملی اعلام آمادگی کردند، اضافه کرد: جشن افتتاح جشنواره بهار نارنج از ساعت 20 امشب 15 اردیبهشت ماه در گلستان نوشیروانی شروع می گردد.

وی یادآور شد: این جشنواره همه روزه از ساعت 16 تا 23 با برنامه های متنوع درهفت محور با عناوین شکوفه های نارنج برای بچه ها، قصه های بهار برای بزرگسالان، مسابقه آشپزی مجمع، عصر شعر بهارنارنجی و غیره اجرا می گردد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری بابل تاکید نمود: در حاشیه این جشنواره، برگزاری کارگاه آموزشی خواص بهارنارنج در فرهنگسرای سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بابل را خواهیم داشت.

این مسئول گفت: قرار است آلبومی از ترانه های برگزیده خواننده های بابلی با موضوع بهارنارنج و کتابی چکیده از اشعار جمع آوری شده از شاعران بابلی را در اختتامیه رونمایی کنیم.

عمرانی با بیان اینکه 38 غرفه بهارنارنج را خواهیم داشت، اضافه کرد: از هنرمندان بومی محلی 3 استان کردستان، گلستان و گیلان برای اجرای برنامه های موسیقی و اقوام در این جشنواره دعوت شده است.

منبع: دنیای سفر

به "شروع به کار جشنواره ملی بهارنارنج در بابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع به کار جشنواره ملی بهارنارنج در بابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید