ایجاد 1681 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تا به امروز 1681 فرصت شغلی مستقیم برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

ایجاد 1681 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

قباد مبشری، با اشاره به اینکه اشتغال زایی و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت یکی از مهم ترین برنامه ها و سیاست های این نهاد است، اضافه نمود: در این خصوص، کمیته امداد همیشه با ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان و ارائه تسهیلات اشتغال زایی به آنان، جهت رساندن آن ها به خودکفایی و در نهایت خروج از گردونه حمایت کوشش می نماید.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تا به امروز 1681 فرصت شغلی با اعتبار 36 میلیارد تومان برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ایجادشده است، اظهار کرد: 1441 مورد از فرصت های شغلی ایجاد شده برای مددجویان در امسال از محل اجرای طرح های اشتغال زایی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه کاریابی و تعامل با کارفرمایان برای به کارگیری مددجویان و ایجاد اشتغال از این طریق برای آنان از جمله فعالیت های کمیته امداد برای ایجاد اشتغال مددجویان است، اسم کرد: در این خصوص از 240 مورد از شغل های ایجادشده برای مددجویان در امسال به وسیله کارفرمایان و مراکز یابی است.

مبشری درباره بسته های تشویقی قابل استفاده در اجرای برنامه کاریابی، بیان کرو: مؤسسات کاریابی و کارفرمایانی که مددجویان کمیته امداد را به کار گیرند مشمول دریافت بسته های تشویقی از جمله پرداخت حق بیمه سهم کارفرما و پرداخت تسهیلات کارفرمایی در منطقه ها شهری و روستایی هستند.

وی ایجاد فرصت های شغلی برای مددجویان و توانمندسازی آنان، ارتقاء عزت نفس و حفظ کرامت انسانی را از مهم ترین اهداف اشتغال زایی برای مددجویان کمیته امداد اسم کرد و ادامه داد: ارائه مشاوره شغلی در زمینه کسب موقعیت های شغلی مناسب به مددجویان، نظارت مستمر بر حسن اجرای طرح ها، ارائه آموزش های تکمیلی در هنگام اجرای طرح، بازاریابی و فروش تولیدات طرح های خودکفایی به قیمت مناسب از خدمات دیگر این نهاد در مورد خودکفایی و اشتغال زایی است.

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: یکی از مهم ترین دلایل پایداری و موفقیت طرح های اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد نظارت این نهاد قبل، حین و بعد از دریافت تسهیلات اشتغال زایی بر طرح های اجرایی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "ایجاد 1681 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد 1681 فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید