بانوی رکوردار دوومیدانی: رشته ما فقیر است، در ایران رقیب ندارم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، بانوی رکوردار دوی استقامت ایران گفت: در ایران مشکل رقیب دارم و با نفرات بعد از خودم سه تا چهار دقیقه فاصله دارم. این موضوع برایم مشکل ساز شده است چون رکوردهای مدنظرم را کسب نمی کنم اما اگر رقیب داشته باشم، رکوردهایم بهبود پیدا می نماید.

بانوی رکوردار دوومیدانی: رشته ما فقیر است، در ایران رقیب ندارم

پریسا عرب، رکورددار دوی استقامت ایران در گفت و گو با وبلاگ کاتالوگ و بروشور به ادامه تمرینات خود در شرایط شیوع بیماری کرونا اشاره نمود و گفت: در محیط کوچکی کار می کنم و تمرینات سبک تری را انجام می دهم. از آنجایی که رشته من دوی صحرانوردی و استقامت است، تمریناتم را در بیرون از خانه دنبال می کنم.

او در خصوص برنامه های خود بعد از برگزاری مجدد مسابقات ورزشی گفت: می خواهم رکوردهای خوبی بزنم اما متاسفانه در ایران مشکل رقیب دارم و با نفرات بعد از خودم سه تا چهار دقیقه فاصله دارم. این موضوع برایم مشکل ساز شده است چون رکوردهای مدنظرم را کسب نمی کنم اما اگر رقیب داشته باشم، رکوردهایم بهبود پیدا می نماید. با این حال کوشش می کنم به تنهایی رکوردهایم را ارتقا دهم.

عرب در پاسخ به این سوال که آیا با فدراسیون برای اعزام به اردوهای برون مرزی صحبت نموده است؟ بیان نمود: فدراسیون قرار بود ما را به مسابقات قهرمانی آسیا در هنگ کنگ اعزام کند اما به دلیل شیوع کرونا این مسابقات به تعویق افتاد. علاوه بر این برای ورزشکاران اردو در نظر گرفت اما من در اراک تمرین کردم.

او در ادامه اضافه کرد: تقریباً چهار سال است که در مسابقات باشگاهی پر امتیازترین ورزشکار می شوم و با نفرات بعدی خیلی فاصله دارم. در مسابقات هرمز 10 دقیقه با نفر دوم فاصله داشتم و شرایط در مسابقات هم اینگونه است. از رکوردهایم راضی هستم. در ایران رقیب ندارم ولی باید با رقیبان خارجی مسابقه بدهم و خودم را بسنجم.

عرب در خصوص شرایط دوومیدانی بانوان گفت: شرایط خیلی خوب نیست. به طور کلی فکر می کنم دوومیدانی رشته فقیری است و باید خودمان هزینه کنیم. در حال حاضر به من که پر امتیازترین ورزشکار هستم در یک سال 14 میلیون تومان می دهند اما هزینه های ورزشی من را پوشش نمی دهد و بیشتر شخصی هزینه می کنم.

این ورزشکار در خاتمه گفت: امیدوارم زودتر بیماری کرونا تمام گردد و باز به مسابقاتمان برگردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "بانوی رکوردار دوومیدانی: رشته ما فقیر است، در ایران رقیب ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی رکوردار دوومیدانی: رشته ما فقیر است، در ایران رقیب ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید