بوفون: پله می تواند به تیم ملی برگردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، با وجود حرکت ناشایستی که مهاجم تیم ملی ایتالیا در ملاقات اخیر این تیم انجام داد و منجر به اخراجش از این تیم شد، کاپیتان لاجوردی پوشان برای او شانس بازگشت به ترکیب آتزوری را قائل است.

بوفون: پله می تواند به تیم ملی برگردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، حرکت ناپسند گراتزیانو پله، مهاجم تیم ملی ایتالیا در بازی پنجشنبه شب این تیم برابر اسپانیا در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 که به نشان اعتراض به تعویضش حاضر نشد دست سرمربی خود جامپیرو ونتورا که به سمت او دراز شده بود را بفشارد، نقدها فراوانی را برای مهاجم پیشین ساوتهمپتون به همراه داشته است.

با این حال جان لوئیجی بوفون، کاپیتان تیم ملی ایتالیا معتقد است که پله این شانس را دارد که یک بار دیگر به اردوی تیم ملی ایتالیا دعوت گردد.

بوفون در گفت و گویی که با خبرگزاری رسمی ایتالیا، آنسا داشت، گفت: قبول دارم که حرکت پله، حرکت خوبی نبود. فلسفه بازی تیم ملی ایتالیا بر محور اتحاد است، اگرچه بعضی اوقات ما از سر خشم کارهایی نادرست انجام می دهیم.

سنگربان تیم فوتبال یوونتوس اضافه کرد: پله به اشتباهی که مرتکب شده است پی خواهد برد و با اشتیاق از او استقبال خواهد شد. شما می توانید در هر 10 سال یک مرتبه اشتباه کنید.

تیم ملی ایتالیا فرداشب در چهارمین بازی خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه میهمان مقدونیه خواهد بود، اما پله که نامش از فهرست ملی پوشان آتزوری خط خورده است، جایی در ترکیب لاجوردی پوشان نخواهد داشت.

منبع: تسنیم

به "بوفون: پله می تواند به تیم ملی برگردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوفون: پله می تواند به تیم ملی برگردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید