تحول در بخش جاده و دریا برای درآمدزایی از حمل ونقل

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی گفت با هدف کسب درآمد از بخش حمل و نقل، اقدامات نو و مهمی برای تحول در بخش دریایی و جاده ای در دستور کار واقع شده است.

تحول در بخش جاده و دریا برای درآمدزایی از حمل ونقل

به گزارش ایرنا، رستم قاسمی امروز (شنبه) در مراسم روز گرامیداشت هفته حمل و نقل که به طور برخط برگزار گشت، از مشارکت نیروهای راهداری و همچنین کامیون داران در دوران جنگ تقدیر کرد و گفت: فعالان حمل و نقل جاده ای و نیروهای راهداری به طور شبانه روزی و در شرایط سخت توانستند اقدامات بسیار مؤثری را طی سال های گذشته انجام دهند.

وی گفت: امروز نیز در سازمان راهداری از دانش های روز دنیا و دانش های نوین استفاده می شود و بسیاری از فعالان صنعت حمل و نقل توانسته اند با استفاده از دانش های نوین سازمان راهداری به تمام نقاط کشور کالای خود را ارسال کنند و این خود یک پیشرفت بزرگ برای کشور محسوب می شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه همه مردم با بخش حمل و نقل ارتباط دارند و ما باید در این بخش مهمان دار خوبی برای همه باشیم، افزود: باید از فرصت حمل و نقل در کشور ما که در شرایط ژئوپلیتیک خاصی واقع شده است استفاده کرده و به نوعی منشأ درآمد برای کشور باشیم.

قاسمی افزود: در بسیاری از کشورها که شرایط ژئوپلیتیکی ایران را ندارند، بیش از 25 درصد از GDP از طریق حمل و نقل به دست می آید، این آمارها نشان می دهد که بخش حمل و نقل برای درآمد کشورها بسیار مهم و تعیین کننده است.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه حمل و نقل دریایی و جاده ای می تواند در اقتصاد یک کشور بسیار مهم باشد، شرح داد: باید در این حوزه اقدامات مهمی را در دستور کار خود قرار دهیم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "تحول در بخش جاده و دریا برای درآمدزایی از حمل ونقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحول در بخش جاده و دریا برای درآمدزایی از حمل ونقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید