ترامپ: با جانسون درباره توافق جدید با ایران موافقم!، برجام بد بود!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز دوشنبه و در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در سخنانی گفت: با نظر جانسون درباره توافق هسته ای جدید با ایران موافقم.

ترامپ: با جانسون درباره توافق جدید با ایران موافقم!، برجام بد بود!

رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص اضافه نمود: برای جانسون احترام قائلم و از اینکه او این پیشنهاد را مطرح نموده شگفت زده نشده ام. توافق هسته ای با ایران بسیار بد بود و باید به توافق جدیدی دست یافت!

این در حالیست که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس دقایقی پیش در سخنانی ادعا کرد: وقت توافق جدید با ایران است. ما به کارهایی که ایرانی ها انجام دادند چطور پاسخ می دهیم؟ کاری که انگلیس انجام می دهد کوشش برای گردهم آوردن طرف ها و تنش زدایی است! صرفنظر از اینکه مخالفت های شما با توافق هسته ای قدیمی با ایران چیست؛ وقت حرکت به سمت عقد توافقی جدید است!

نخست وزیر انگلیس در این خصوص مدعی شد که صرفنظر از دیدگاه های طرف های مختلف درباره برجام وقت مذاکره بر سر توافقی جدید است!

این در حالیست که مقامات جمهوری اسلامی ایران تا کنون بارها تأکید نموده اند که به برجام پایبند بوده و هرگز توافق جدیدی را منعقد نخواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ترامپ: با جانسون درباره توافق جدید با ایران موافقم!، برجام بد بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: با جانسون درباره توافق جدید با ایران موافقم!، برجام بد بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید