تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارقان 50 خانه

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم از انهدام باندی که اعضایش اقدام به سرقت از 50 خانه در غرب تهران نموده بودند، اطلاع داد.

تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارقان 50 خانه

به گزارش ایسنا، سرهنگ جلیل موقوفه ای در حاشیه دستگیری این افراد با حضور در جمع وبلاگ کاتالوگ و بروشور گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای عمل به مطالبات و انتظارات مردم از پلیس در سراسر مرکز در حال اجراست و در جریان آن مدتی قبل یکی از واحد های عملیاتی فعال در غرب تهران به یک دستگاه خودروی سواری پژو با سه سرنشین برخورد کرد.

وی با اشاره به مشکوک بودن سرنشینان این خودرو ادامه داد: ماموران بلافاصله اقدام به استعلام پلاک خودروی مذکور کردند که در جریان آن معین شد که شماره پلاک مذکو سابقه سرقت دارد و به همین دلیل دستور توقف خودرو را صادر کردند. اما راننده خودرو بر خلاف دستور پلیس بر سرعت خودرو اضافه نموده و قصد فرار داشت که درپی این اقدام عملیات تعقیب و گریز بین ماموران پلیس و متهمان شروع شد.

موقوفه ای با بیان اینکه تعقیب و گریز میان پلیس و خودروی متهمان حدود یک کیلومتر ادامه داشت، گفت: انتها ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی نموده و خودروی متهمان را متوقف کردند.

رییس پلیس پیشگیری تهران عظیم با اشاره به دستگیری متهمان گفت: پس از توقف خودروی سواری، متهمان با حمله ور شدن به سمت ماموران پلیس قصد فرار داشتند که با مهارت و مقاومت ماموران ناکام مانده و دستگیر شدند. البته یکی از ماموران پلیس هم در جریان این درگیری دچار جراحت شد که در حال حاضر تحت درمان واقع شده است.

موقوفه ای با اشاره به انجام بازپرسی از متهمان دستگیر شده، گفت: این افراد که سابقه دار هم بودند در جریان بازپرسی های صورت گرفته به تشکیل باند و سرقت از دستکم 50 باب منزل مسکونی در غرب تهران اعتراف کردند. به همین دلیل هم برای این افرادپفراینده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه فرایند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. بعلاوه تحقیقات برای کشف دیگر سرقت ها و جرائم ارتکابی از سوی این افراد ادامه دارد.

منبع: فرارو

به "تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارقان 50 خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیراندازی در غرب تهران برای دستگیری سارقان 50 خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید