حمله جنرال موتورز به بازار جهانی از چین
به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، گروه مشهور GM قصد دارد با توجه به هزینه های اندک تولید خودرو در چین از برند تازه تاسیس وولینگ برای فتح بازارهای جهانی استفاده کند. وولینگ که سالانه نزدیک به یک میلیون دستگاه خودرو تولید می کند، جزو برندهای موفقی است که در نتیجه سیاست صنعتی چین در بخش خودرو که بر لزوم تشکیل جوینت ونچر تمرکز دارد، ایجاد شده است.

این برند حالا پس از بازمهندسی جنرال موتورز در آستانه ورود به بازارهای صادراتی است. یک خودرو کوپه با نام سیریس (Sirius)، یک میکروون هفت نفره با نام ستوس (Cetus) و یک کراس اوور کوچک با نام اورسال (URSA) سه خودرو تازه ای هستند که برمبنای برنامه 2023 وولینگ قرار است در چین ساخته شده و به بازارهای خارجی صادر شوند. زبان طراحی مشترک در کنار امکانات به روز و قیمت اقتصادی دست وولینگ برای خودنمایی در بازارهای جهانی را باز کرده است. در عین حال وجود زنجیره بسیار گسترده تامین و نیز شبکه فروش جهانی جنرال موتورز به خوبی از این برند نوپا برای این بلندپروازی حمایت می کند.
منبع: دیوار