زیباسازی منظره ها شهری در غرب تهران

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار منطقه 9 به همراه مدیران شهری در راستای طرح روز شمار تا نوروز 1401، در گام پنجم با بازدید از محلات منطقه در آستانه بهار طبیعت، بر ایجاد فضای بصری بانشاط در غرب تهران تاکید نمود.

زیباسازی منظره ها شهری در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 9، محمد جواد خسروی شهردار منطقه به همراه معاونین و شهرداران نواحی در راستای طرح روز شمار تا نوروز 1401، هر پنج شنبه از محلات منطقه 9 بازدید می نماید.

حال و با رسیدن به گام پنجم طرح روز شمار تا نوروز 1401، خسروی شهردار منطقه 9 با تاکید بر زیباسازی معابر و شریان های منطقه و محلات گفت: در آستانه سال تازه، منطقه 9 به عنوان یکی از مناطقی که در ورودی مرکز واقع شده نسبت به ایجاد فضای بصری بانشاط اقدامات ویژه ای را در دستور کار دارد.

وی اضافه نمود: در این راستا، با شستشوی جداره ها و ایستگاه های اتوبوس و تاکسی، حذف زوائد فیزیکی، نورپردازی و آذین بندی و نصب المان های نوروزی و رنگ آمیزی حصارهای کارگاهی و ساختمانی جلوه ای از بهار را به غرب تهران می دهد.

شهردار منطقه 9 مطرح کرد: طرح روز شمار تا نوروز 1401 که از بهمن ماه 1400 آغاز شده تا نوروز 1401 ادامه دارد که در گام اول آن بازدید و رسیدگی به بوستان های منطقه 9 در دستور کار بود.

خسروی شرح داد: در گام دوم این طرح شناسایی و معرفی ظرفیت های گردشگری غرب تهران مد نظر بوده است.

وی اضافه نمود: بعلاوه با ادامه این طرح در گام سوم بازدید و رسیدگی به معضلات محلات منطقه 9 انجام شد.

شهردار منطقه 9 توضیح داد:در گام چهارم طرح مذکور، نسبت به جانمائی و نصب غرفه در نقاط مختلف محلات با هدف دسترسی سریع، آسان و با صرفه شهروندان منطقه به اقلام ضروری و مایحتاج شب عید اقدام شد.

خسروی ابراز امیدواری کرد که با اجرای طرح روز شمار تا نوروز 1401، شاهد افزایش نشاط شهروندی در منطقه 9 باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "زیباسازی منظره ها شهری در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباسازی منظره ها شهری در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید