فارس من، فیلتر شکن ها کیفیت ارتباطات سرویس های داخلی را خراب می نمایند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با بیان اینکه از وجود فیلتر شکن ها ناراضی هستیم ، گفت: متأسفانه فیلتر شکن ها کیفیت ارتباطات شبکه را خراب می نمایند و ما به شدت از این شرایط ناراضی هستیم.

فارس من، فیلتر شکن ها کیفیت ارتباطات سرویس های داخلی را خراب می نمایند

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان وبلاگ کاتالوگ و بروشور می توانند به وسیله آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح نمایند تا وبلاگ کاتالوگ و بروشور وبلاگ کاتالوگ و بروشور این مسائل را پیگیری نموده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت نمایند.

مخاطبان وبلاگ کاتالوگ و بروشور موضوع چرا سرعت فیلترشکن ها به صورت غیرقانونی افزایش پیدا نموده است؟ را مطرح نموده و از وبلاگ کاتالوگ و بروشور خواستارگفت وگو با مسئولان شدند که وبلاگ کاتالوگ و بروشور وبلاگ کاتالوگ و بروشور برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره موضوع مطرح شده در بخش فارس من چرا سرعت فیلترشکن ها به صورت غیرقانونی افزایش پیدا نموده است، گفت: در حال حاضر استفاده از فیلتر شکن ها باعث می گردد ارتباطات داخلی از خارج کشور دچار خلاءشده و سرویس های داخلی را خراب کند این در حالی است که فیلتر شکن ها مخرب بوده و در کیفیت ارتباطات تأثیر می گذارند.

وی اضافه نمود: متأسفانه فیلتر شکن ها کیفیت ارتباطات شبکه را خراب می نمایند و ما به شدت از این شرایط ناراضی هستیم چراکه کیفیت سرویس های داخلی از ناحیه فیلتر شکن ها دچار مشکل می شوند.

فلاح جوشقانی توضیح داد: در حال حاضر فیلتر شکن ها کیفیت ارتباطات داخلی کشور را خراب می نمایند و نارضایتی به همراه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

به "فارس من، فیلتر شکن ها کیفیت ارتباطات سرویس های داخلی را خراب می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، فیلتر شکن ها کیفیت ارتباطات سرویس های داخلی را خراب می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید