مواردی که باید پیش از خرید پرده زبرا بدانید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، هر کسی تعریف خاصی از پرده مناسب دارد، زیبایی ظاهری، جنس با کیفیت، توازن نور خورشید و سایه، قیمت مناسب، قابلیت شستشو و نظافت آسان، حفظ حریم خصوصی، تناسب با دکوراسیون منزل و غیره همگی از فاکتورهایی است که باید پیش از خرید پرده برای پذیرایی، اتاق خواب و آشپزخانه در نظر گرفت. اگر به شما بگویند مدل پرده ای وجود دارد که تمام این فاکتورها را داشته باشد، چه خواهید کرد؟ قطعا درباره ویژگی های این پرده کنجکاو خواهید شد. نام این مدل، پرده زبرا میباشد. پرده زبرا با ویژگی ها و ظاهر منحصر به فرد و قیمت مناسب خود، خیلی سریع در سراسر ایران و دنیا محبوب شد، به همین دلیل ما تصمیم گرفته ایم در این مطلب با خصوصیات پرده زبرا آشنا شده و فهرست قیمت پرده زبرا را به شما ارائه کنیم.

مواردی که باید پیش از خرید پرده زبرا بدانید

آشنایی با پرده زبرا

پرده زبرا یک نوع کرکره میباشد که از لایه های راه راه افقی تور و پارچه تشکیل شده است، یعنی یک لایه توری و یک لایه پارچه ای به صورت افقی روی یکدیگر قرار گرفته اند. جنس نازک تور، باعث راهنمایی نور خورشید به داخل اتاق شده و لایه پارچه ای که معمولا از جنس پلی استر است، مانع ورود آفتاب می شوند، به این ترتیب ترکیبی از سایه و آفتاب در فضا به وجود می آید.

از آنجایی که زبرا یک مدل پرده کرکره ای است، می توان آن را مانند سایر مدل های کرکره ای به صورت دستی و کنترلی تنظیم نمود. در مدل دستی، شما می توانید به یاری ریسه ای که در کنار پرده وجود دارد، کرکره را بالا و پایین بکشید اما در مدل کنترلی با یاری کنترل از راه دور از هر نقطه ای در خانه امکان تنظیم کرکره وجود دارد.

8 علت محکم برای خرید پرده زبرا

  1. کاربرد بالا: پرده زبرا یک مدل پرده مدرن است که می توان برای پرده پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و برای شرکت ها و ادارات از آن استفاده کرد.
  2. قیمت بسیار مناسب: قیمت پرده زبرا نسب به سایر مدل های دیگر بسیار پایین تر است، به طوری که حتی با 200 هزارتومان میتوان مدل های ساده پرده زبرا را خریداری کرد.
  3. کنترل نور: ویژگی که پرده زبرا را نسبت به سایر مدل های کرکره ای رجحان میدهد، این است که کرکره زبرا حتی در صورتی که کاملا بسته باشد هم نور آفتاب را وارد خانه میکند. علاوه بر آن میتوانید به صورت دستی یا کنترلی پرده، نور و سایه را به مقدار دلخواه تنظیم کنید.
  4. تنوع طرح و رنگ: پرده زبرا در انواع الگوهای ساده، طرح دار، چاپی، سه بعدی، سیلوئت و طرح کودک در بازار موجود است، علاوه بر آن تنوع رنگ این مدل پرده بسیار بالاست و شما به راحتی می توانید رنگ پرده خود را با رنگ سایر وسایل خود ست کنید.
  5. محافظت از حریم خصوصی: پارچه پرده زبرا به نحوی دوخته شده که افراد غریبه نمیتوانند از بیرون به خانه شما دید داشته باشند، اما در عین حال شما می توانید از داخل به بیرون از پنجره نگاه کنید.
  6. دوام بالا: کرکره زبرا بسیار محکم میباشد و در صورتی که از آن درست مراقبت گردد، تا سال ها دوام می آورد.
  7. نصب آسان: پرده زبرا نسبت به سایر مدل های پرده نصب بسیار راحت تری دارد و از ورود رطوبت و گرد و غبار به داخل اتاق جلوگیری میکند.
  8. حفظ امنیت بچه ها: پرده ها و کرکره های معمولی همواره خطر خفگی برای بچه ها و حیوانات خانگی را به همراه داشته است، زیرا ممکن است کودک با طناب بازی کند و آن را دور گردن خود بپیچد و یا اینکه وسایل تزیینی پرده را قورت دهد اما در پرده زبرا کنترلی، هیچ طناب یا حلقه خطرناکی وجود ندارد و به همین دلیل مدل پرده زبرا برای اتاق خواب کودک و مهدکودک ها انتخاب بسیار ایده آلی میباشد.

قیمت پرده زبرا بر چه اساسی مشخص می گردد؟

قیمت پرده زبرا به مقدار پرده، جنس پارچه و طرح دار یا ساده بودن آن بستگی دارد، مثلا پرده زبرا ساده قیمت مناسب تری نسبت به پرده زبرا چاپی و پلیسه ای دارد، زیرا روی این مدل ها طرح بیشتری به کار رفته است. با توجه به عوامل ذکر شده، قیمت پرده زبرا از 200 هزار تومان آغاز شده و با توجه به جنس و ظاهر پرده این هزینه بالاتر می رود. شما می توانید مدل های تازه پرده زبرا را در فروشگاه های اینترنتی پرده مشاهده نموده و با توجه به بودجه خود، برترین مدل ها را انتخاب کنید. محاسبه قیمت پرده زبرا یک فرمول کلی دارد که با استفاده از آن می توانید هزینه خرید مدل پرده زبرا خود را پیش بینی کنید:

قیمت پرده زبرا = (ارتفاع پرده بر حسب متر) × (عرض پرده بر حسب متر) × قیمت خود پرده

روش مقدار گیری پرده زبرا

مقدار گیری پرده زبرا بسیار ساده میباشد، کافیست مقدار ارتفاع و عرض پنجره خود را بر حسب متر یا سانتی متر بگیرید. قابل ذکر است که متراژ کمتر از 1.5 متر در نحوه محاسبه قیمت، همان 1.5 متر حساب می گردد و حداکثر عرض پرده زبرا 280 سانتی متر میباشد اما در مقدار گیری ارتفاع پرده زبرا هیچ محدودیتی وجود ندارد.

پرده زبرا را از کجا بخریم؟

برای خرید پرده زبرا مقرون به صرفه و مناسب، بهتر است ابتدا به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید تا با انواع مدل ها و قیمت حدودی آنها آشنا شوید. شرکت سبک مدرن سالهاست که به صورت اختصاصی بر روی فراوری و فروش انواع مدل پردهای تازه و سایر اغلام وسایل دکوراسیون داخلی در ایران فعالیت میکند. شما می توانید برترین و تازهترین مدل های پرده زبرا ساده، طرح دار و چاپی را با قیمتی مناسب بخرید. برای مشاهده مدل ها و قیمت پرده زبرا به سایت (sabkemodern.com) مراجعه کنید.

منبع: اتاق

به "مواردی که باید پیش از خرید پرده زبرا بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مواردی که باید پیش از خرید پرده زبرا بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید