چترهایتان را سفت بچسبید ؛ این چتر 20 میلیون تومان! ، آنالیز قیمت انواع چتر در بازار

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، چترها در رنگ ها و برندهای مختلف عرضه می شوند و به موازات تنوع در مدل، قیمت چتر هم در بازار نوسان زیادی دارد.

چترهایتان را سفت بچسبید ؛ این چتر 20 میلیون تومان! ، آنالیز قیمت انواع چتر در بازار

وبلاگ کاتالوگ و بروشور- مرضیه ثمره حسینی: از ملزومات مورد احتیاج در هوای بارانی و برفی که این روزها بیشتر منطقه ها کشور را فرا گرفته، چتر است. اگر از سال های قبل چتر دارید که بُرد نموده اید و بهتر است چتر خود را سفت بچسبید چرا که در روزگاری به سر می بریم که عددها و رقم ها مرتب بالا می روند و قیمت چتر هم بالا کشیده. اما اگر چتر ندارید و می خواهید خریداری کنید، بهتر است در جریان قیمت ها باشید.

موضوعی که در خرید چتر ممکن است مسئله ساز گردد، تنوع و قیمت این کالاست. چترها در رنگ ها و برندهای مختلف عرضه می شوند و به موازات تنوع در مدل، قیمت چتر هم در بازار نوسان زیادی دارد.

نوسان زیاد قیمت انواع چتر

خرید اینترنتی چند سال است که در کشور ما باب شده و از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می گردد اینترنتی سفارش داد. در خصوص چتر هم سایت های مختلفی این کالا را عرضه می نمایند.

نکته جالب در اینجا، قیمت های مختلف چتر در اینترنت است. محدوده قیمت چتر در سایت های اینترنتی بین 60 هزار تومان تا 20 میلیون تومان در نوسان است.

در حال حاضر مقرون به صرفه ترین چتر موجود در سایت های خرید اینترنتی، مدل بچگانه آن است که بین60 هزار تا 150 هزار تومان قیمت دارد. البته چتر بچگانه گران هم داریم. برای مثال، چتر بچگانه طرح دراگون 495 هزار تومان قیمت خورده است.

چترهای برند شانزه لیزه بالاترین قیمت را در اینترنت دارند. مقرون به صرفه ترین مدل این برند 11 میلیون و 218 هزار تومان و گران ترین آن 19 میلیون و 278 هزار تومان است.

چتر گران دیگر با برند ویکتوریناکس است که 2 میلیون و 950 هزار تومان قیمت خورده است. چتر گلدار لبه توری با قیمت 970 هزار تومان؛ چتر اتومات ضدباد با قیمت 832 هزار تومان؛ و چتر اتومات شیائومی با قیمت 789 هزار تومان جزو چترهای گران در سایت های اینترنتی هستند.

چترهای برند شوان که از نمونه چترهای تاشو است نیز بین 300 هزار تا 540 هزار تومان قیمت خورده اند.

قیمت چتر در بازارهای شهر تهران هم بسیار فرق دارد و محدوده قیمتی آن بین 150 هزار تا 600 هزار تومان متغیر است (توجه داشته باشید که در اینجا، ما از چترهای پرمصرف صحبت می کنیم و چترهای برند و لوکس مدنظر نیست).

قیمت چتر بچگانه در مغازه های سطح شهر از 130 هزار تومان آغاز می گردد و تا 300 هزار تومان فرق دارد. بقیه چترها هم بین 180 هزار تا 600 هزار تومان قیمت دارند.

چه چتری بخریم؟

به جز قیمت، بحث مهم دیگر، مدل چتر است. از آنجایی که چتر دیر خراب می گردد و چند سال می گردد از آن استفاده کرد بهتر است یک چتر محکم و مقاوم خریداری کنید.

چترها خیلی متنوع است اما به طور کلی به دو دسته کلاسیک (عصایی) و تاشو تقسیم می شوند. چترهای کلاسیک دوام بیشتری دارند و در برابر باد مقاومند و پشت و رو نمی شوند. این مدل چترها معمولا بیشتر عمر می نمایند و قطرشان هم بزرگ تر از دیگر چترهاست اما این چترها دست و پاگیرند. در مقابل، چترهای تاشو چون قابلیت جمع شوندگی دارند، حمل آنها راحت تر است. این چترها در مقایسه با چترهای عصایی سبک تر هستند، اما دوام آنها کمتر است و به مراقبت بیشتری احتیاج دارند.

با توجه به آنچه گفته شد، اگر قصد خرید چتر دارید می توانید با 300 تا 400 هزار تومان یک چتر با کیفیت مناسب تهیه کنید و از روزهای سرد و دلنشین بارانی و برفی لذت ببرید.

منبع: همشهری آنلاین

به "چترهایتان را سفت بچسبید ؛ این چتر 20 میلیون تومان! ، آنالیز قیمت انواع چتر در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چترهایتان را سفت بچسبید ؛ این چتر 20 میلیون تومان! ، آنالیز قیمت انواع چتر در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید