والیبال

لهستان در پی انتقام از تیم ملی والیبال ایران!

مرحله یک چهارم نهایی رقابت های والیبال لیگ ملت های سال 2022 درحالی برگزار خواهد شد که در یکی از مهمترین بازی ها، تیم ملی والیبال ایران به مصاف تیم ملی والیبال لهستان خواهد رفت.

4 مرداد 1401

نام 3 کاندیدای سرمربیگری تیم ملی والیبال لهستان لو رفت

مهلت ثبت نام نامزدهای راهنمایی تیم ملی والیبال لهستان به خاتمه رسید و نام کاندیدا نیز افشا شد.

12 دی 1400

سرپرست نو اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی معرفی گردید

خبرنگاران/خراسان رضوی افشین داوری طی حکمی از سوی وزیر ورزش وجوانان به عنوان سرپرست اداره کل ورزش وجوانان خراسان رضوی منصوب شد.

17 آبان 1400

پارالمپیک توکیو؛ والیبال ایران طلایی شد

تهران (پانا) - تیم ملی والیبال نشسته ایران به نام قهرمانی پارالمپیک توکیو دست یافت تا تعداد مدال های طلا ایران به عدد 12 برسد.

14 شهریور 1400

علی نژاد روی جایگاه داغ و پرحاشیه، معاون جدید هم مهندس می گردد؟

خبرنگاران - گروه ورزش: مسعود سلطانی فر بالاخره برای معاونت اول خود در وزارت ورزش اقدام به انتخاب سرپرست و سپردن مسئولیت آن به مهدی علی نژاد کرد. فردی که از همان ابتدا و بلافلاصله بعد از استعفای محمدرضا داورزنی، نامش به عنوان یکی از گزینه های مورد نظر مطرح...

9 بهمن 1398

شگفتی تیم والیبال دانشجویان ایران، شاگردان آرمات به فینال رسیدند

به گزارش خبرنگاران از چین تایپه، تیم والیبال ایران امروز دوشنبه در مرحله نیمه نهایی مسابقات دانشجویان دنیا به مصاف اوکراین رفت و پیروز شد با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست بدهد و مقتدرانه به فینال برسد.

12 آذر 1398

معروف: نتوانستیم بهترین عملکرد خود را نمایش دهیم، باید جام جهانی را فراموش کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: 3 ماه دیگر در مسابقات انتخابی المپیک شرکت می کنیم و به همین خاطر باید جام جهانی را فراموش کنیم.

5 آذر 1398

صعود تیم های والیبال ساحلی ایران به جمع 16 تیم برتر جام کنفدراسیون آسیا

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با کسب پیروزی در دیدار دوم دور مقدماتی به مرحله دوم و 16 تیم برتر رقابت های جام کنفدراسیون آسیا صعود کردند.

19 آبان 1398