شروع برنامه های رویداد ساری 2022 در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، با اعلام سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، برنامه های رویداد ساری 2022 در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران شروع خواهد شد.

شروع برنامه های رویداد ساری 2022 در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

مهدی ایزدی، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، با بیان اینکه پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در پیش است، اظهار کرد:

نگاه ما به این نمایشگاه علاوه بر همه کارکردهای نمایشگاهی و ایجاد روابط بین فعالان حوزه های گردشگری، با توجه به انتخاب ساری و مازندران به عنوان مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو در سال 2022 متفاوت از سال های گذشته است.

ایزدی نمایشگاه گردشگری تهران را فرصت جریان سازی و آغازی برای رویداد ساری 2022 دانست و خاطرنشان کرد که مازندران با تمام توان خود و ترکیبی کاملا متفاوت در ساختار و محتوا در این نمایشگاه حضور خواهد داشت. وی در این رابطه اضافه کرد:

رویکرد و محور اصلی ما نیز در این دوره از نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران رویداد بین المللی ساری 2022 است و برگزاری هر برنامه از سوی مازندران در این نمایشگاه مرتبط با جریان سازی این رویداد خواهد بود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به اهمیت رویداد بین المللی ساری 2022 و مرکز گردشگری کشورهای عضو اکو، معرفی شهرها و روستاهای ثبت ملی صنایع دستی، معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و بعلاوه معرفی میراث معنوی و آیین های مازندران را بخشی از غرفه متفاوت مازندران در نمایشگاه تهران معرفی کرد و گفت:

با توجه به توان بالای هنرمندان موسیقی و بعلاوه اهمیت معرفی ساز دوتار مازندرانی که در کنار دیگر سازهای دوتار ایران در لیست میراث جهانی به ثبت رسیده است، چهار گروه حرفه ای موسیقی مازندرانی بر اساس برنامه از پیش مشخص شده به اجرای نغمات و منظومه های مازندرانی خواهند پرداخت.

مهدی ایزدی نمایش آثار شاخص و دارای مهر اصالت هنرمندان صنایع دستی استان را در غرفه مازندران نیز از دیگر برنامه های مدنظر برای غرفه مازندران مطرح کرد و اذعان داشت:

در کنار این بخش های روتین که در دوره های گذشته نیز مورد توجه قرار داشت، سال جاری تالار گفتمان رویداد ساری 2022 و بخش معرفی موزه های استان و حضور مجازی آن ها نیز در غرفه مازندران برپا می گردد.

شایان ذکر است که پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از 9 تا 12 بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می گردد. غرفه مازندران در سالن 38B میزبان علاقه مندان خواهد بود.

منبع: کجارو / ایرنا

به "شروع برنامه های رویداد ساری 2022 در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع برنامه های رویداد ساری 2022 در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید