آماده شدن پارما و شاگردان میهایلوویچ برای آغاز تمرینات

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، تعداد تیم های ایتالیایی که از این هفته پس از وقفه ای دو ماهه تمرینات شان را از سر می گیرند افزایش یافت.

آماده شدن پارما و شاگردان میهایلوویچ برای آغاز تمرینات

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، باشگاه پارما به سومین تیم در منطقه امیلیای ایتالیا تبدیل شد که از آغاز تمرینات بازیکنانش در هفته آینده خبر داد. پارما هفته پیش گفت قصد ندارد از مجوزی که فرماندار منطقه امیلیا به تیم های این منطقه برای ازسرگیری تمرینات شان داده بود استفاده کند و ترجیح می دهد تا زمانی که دولت شرایط را ایمن اعلام نکرده صبر کند. اکنون اما به نظر می رسد که موضع باشگاه عوض شده و این باشگاه قصد دارد مانند دو رقیب همسایه اش تیم های بولونیا و ساسولو تمریناتش را از روز سه شنبه از سر بگیرد.

طبق اعلام باشگاه پارما، بازیکنان این تیم اجازه دارند که تنها از امکانات موجود در فضای باز زمین تمرینی استفاده و به طور کامل پروتکل ها و مقررات معین شده برای جلوگیری از شیوع کرونا را رعایت کنند.

با آغاز فاز دوم مبارزه با کرونا در ایتالیا و کاهش محدودیت ها در این کشور، برخی از مناطق که شیوع کرونا در آنها کمتر بوده به ورزشکاران حرفه ای خود اجازه داده اند که تمرینات شان را البته تنها به صورت فردی و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سربگیرند. تا به امروز تیم های مناطق امیلیا کامپانیا و لاتزیو این مجوز را دریافت کرده و تیم های ساسولو و رم اعلام کرده اند که از سه شنبه هفته جاری بازیکنان شان به تمرینات بازخواهند گشت. پارما و شاگردان سینیشا میهایلوویچ در تیم بولونیا هم قرار است که همین کار را انجام دهند. البته در مورد تیم بولونیا سرمربی این تیم به دلیل ابتلا به سرطان در تمرینات حضور نخواهد داشت.

در این میان تیم اسپال که در منطقه امیلیا کامپنیا واقع است، با وجود دریافت مجوز آغاز تمریناتش هنوز تصمیم برای انجام این کار ندارد و ترجیح داده که برطرف شدن کامل خطر صبر کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آماده شدن پارما و شاگردان میهایلوویچ برای آغاز تمرینات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده شدن پارما و شاگردان میهایلوویچ برای آغاز تمرینات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید