احتمال خرید توئیتر به وسیله ایلان ماسک قوت گرفت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، خبر خرید توئیتر به وسیله ایلان ماسک مدتی است که دوباره دست به دست شده و حالا این احتمال بیش از پیش قوت گرفته است.

احتمال خرید توئیتر به وسیله ایلان ماسک قوت گرفت

خرید توئیتر به وسیله ایلان ماسک مدت هاست سر زبان ها افتاده و هربار اخبار جدیدی از آن به گوش می رسد. ماسک، ثروتمندترین مرد دنیا گاهی تصمیم به خرید توئیتر می گیرد و گاهی از آن عقب می کشد. اما چندی پیش ماسک برای آخرین بار بیان کرد که بالأخره توئیتر را می خرد.

شرکت توئیتر بعضی حساب های اختصاصی مربوط به سهام کارمندان را چند روز قبل از خاتمه ضرب الاجل نهایی شدن قرارداد خود با ایلان ماسک مسدود نموده است.

مسدود شدن بعضی حساب های کاربری کارمندان توئیتر نشانه این است که شرکت مذکور امیدوار به تکمیل توافق خرید توئیتر به وسیله ایلان ماسک است.

انتشار این گزارش باعث شد که ارزش سهام توئیتر 1.8 درصد افزایش یابد و به 51.6 دلار برسد که هنوز از قیمت پیشنهادی ماسک یعنی 54.2 دلار برای هر سهم کمتر است.

ماسک، مدیر اجرایی تسلا و توئیتر درگیر منازعه ای حقوقی بر سر قرارداد 44 میلیارد دلاری خرید این شرکت هستند و گفته می گردد دو طرف تا 28 اکتبر به توافق می رسند. خبر این توافق برای اولین بار در آوریل اعلام شد. توئیتر یا ایلان ماسک به طور مستقل در این زمینه اظهارنظر ننموده اند.

منبع: رویترز

وبلاگ کاتالوگ و بروشور فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احتمال خرید توئیتر به وسیله ایلان ماسک قوت گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال خرید توئیتر به وسیله ایلان ماسک قوت گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید