اختصاص پاداش به مشترکین کم مصرف آب

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مدیرعامل آبفا فارس از ابلاغ ضوابط طرح تشویقی شامل تخصیص پاداش کاهش مصرف به مشترکین کم مصرف اطلاع داد و خواهان همکاری مضاعف مردم استان در راستای گذر از تنش آبی در شهر های دچار بحران شد.

اختصاص پاداش به مشترکین کم مصرف آب

علی جان صادق پور در مورد ضوابط تشویقی مدیریت مصرف آب گفت: با توجه به کاهش شدید منابع آبی به دلیل عدم بارش باران مناسب در طی چند سال اخیر و ضرورت همکاری مردم فارس برای فراهم کردن امکان ارائه خدمات مناسب آبرسانی و تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین، ضروری است هم استانی ها در استفاده از این نعمت بی بدیل الهی نهایت صرفه جویی را بعمل آورند.

او گفت: از طرفی وزارت نیرو نیز به همین دلیل به منظور کاهش مصرف و تشویق مشترکین خانگی به مدیریت بهینه مصرف آب، ضوابط تشویقی را در این خصوص ابلاغ نموده است که طبق آن، آن دسته از خانوار هایی که مصرف آب آن ها در حد الگوی مصرف و یا پایین تر از آن باشد و در مقایسه با دوره مشابه سال قبل مصرف خود را کاهش داده باشند، پاداش کاهش مصرف معادل نرخ یارانه ای آب به مبلغ 33622 ریال به ازای هر متر مکعب به آن ها تعلق می گیرد که بر اساس شرایطی به توضیح ذیل پرداخت می گردد.

مدیرعامل آبفای فارس گفت: مشترکینی که مصرف مدت مشابه سال گذشته آن ها کمتر از الگو است، به مقدار کاهش مصرف نسبت به سال گذشته و مشترکینی که مصرف مدت مشابه سال گذشته آن ها بیشتر از الگو باشد و مقدار مصرف آن ها پس از ابلاغ این دستورالعمل پایین تر از الگوی مصرف شده است، به مقدار کاهش نسبت به الگوی مصرف شامل این پاداش می شوند.

صادق پور گفت: طبق ابلاغ شرکت آبفای کشور، مصارف موضوع این ابلاغیه مشمول واحد های دارای موانع قرائت، شکستگی، واحد های خالی از سکنه و اقامتگاه های غیر دائم نمی گردد.

وبلاگ کاتالوگ و بروشور فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اختصاص پاداش به مشترکین کم مصرف آب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص پاداش به مشترکین کم مصرف آب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید