اطلاعیه تازه بانک ملی برای جبران خسارت مشتریان
به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، فرایند تحویل اسناد صندوق های اجاره ای مورد سرقت شعبه دانشگاه بانک ملی ایران در شعبه هفتم تیر این بانک شروع شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران گفت: فرایند تحویل محتویات صندوق ها مرحله به مرحله پیش خواهد رفت و از آنجایی که تشخیص صاحبان اسناد و مدارک با نام های معین، انجام گرفته، تحویل اسناد مثبته قابل احراز شروع شده است.
در این زمینه یحیی حبیبی، رئیس اداره امور شعب مرکزی بانک ملی گفت: در زمینه قول بانک ملی به مشتریان برای تحویل اموال مسروقه در اسرع وقت، تحویل اسناد و مدارک مثبته قابل احراز از صبح روز (سه شنبه 24 خرداد 1401) شروع شده است و با همکاری و صبوری مشتریان بانک، فضایی آرام و به دور از هیچ چالشی بر این فرایند حاکم است.
حبیبی ادامه داد: برای انجام هرچه سریع تر و دقیق تر امور، فعالیت همکاران بانک به ساعات اداری محدود نبوده و کار به صورت 24 ساعته اجرا شده است.
وی بعلاوه با اشاره به این که از توانمندی های همه کارکنان بانک بهره گرفته شده، اظهار کرد: تفکیک کالا ها و تحویل اسناد و مدارک قابل احراز با دستور دستگاه قضا در حال اجرا است و امیدواریم هر چه سریع تر وارد مراحل بعدی تحویل اموال شویم.
رئیس اداره امور شعب مرکزی بانک ملی توضیح داد: تک تک مراحل تحویل اموال مسروقه به مشتریان خسارت دیده از سرقت، با تصمیم دستگاه قضا انجام خواهد شد و پس از دستور مراجع قضائی بانک به مشتریان اطلاع رسانی می نماید.
وی ادامه داد: اطلاع رسانی به صاحبان اموال مسروقه تنها به صورت تماس نخواهد بود و کارکنان بانک ملی با پیگیری های مستمر نسبت به اطلاع رسانی مراحل مختلف اقدام می نمایند.
حبیبی در مورد مراحل آینده تحویل اموال مسروقه از صندوق های اجاره ای شرح داد: آمادگی های لازم در بانک ملی وجود دارد و 30 ایستگاه برای پاسخگویی به مشتریان ایجاد شده است تا فرایند شناسایی، احراز و تحویل اموال تسهیل و تسریع گردد.
رئیس اداره امور شعب مرکزی بانک ملی اعلام کرد: بانک امیدوار است که تحویل اموال مسروقه به صاحبان در اسرع وقت انجام گردد، اما همان طور که اشاره شد، مراجع قضائی باید نسبت به شروع مراحل بعد تصمیم گیری نمایند.
منبع: فرارو