افزایش سهمیه دئواتلون ایران در بازی های جهانی آمریکا 2022

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سهمیه ایران در مسابقات دئواتلون بازی های جهانی 2022 آمریکا، به 4 ورزشکار افزایش یافت.

افزایش سهمیه دئواتلون ایران در بازی های جهانی آمریکا 2022

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، با اعلام فدراسیون ترای اتلون، تعداد سهمیه های دئواتلون ایران در بازی های جهانی 2022 آمریکا به 4 ورزشکار افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، فرآیند کسب سهمیه بازی های جهانی 2022 در رشته دئواتلون در تاریخ 23 مارس (سوم فروردین) انتها یافت. این در حالی بود که تیم ملی دئواتلون مردان و زنان ایران با توجه به عدم صدور ویزا از طریق کشور بحرین، بخت حضور در مسابقات دئواتلون قهرمانی آسیا را از دست داد. این رویداد به عنوان آخرین مسابقه انتخابی بازی های جهانی 2022 بود.

بعد از آن گودرزی رئیس فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی مکاتبات متعددی انجام داد و سبب شد که با توجه به رنکینگ بین المللی ورزشکاران ایرانی در آخرین روزهای سال 1400، زهرا رئیسی سهمیه حضور در این مسابقات را کسب کند.

همچنین با استفاده از رنکینگ جهانی سایر ورزشکاران ایرانی، 3 سهمیه دیگر به آقایان سیدمحمد حسینی، محمدحسین طیبی و حدیث نصر آزادانی در روزهای ابتدایی سال 1401 تعلق گرفت.

بدین ترتیب برای نخستین بار تیم ملی دئواتلون زنان و مردان ایران با 4 ورزشکار در بازی های جهانی 2022 بیرمنگام در آمریکا حضور خواهند یافت و در دو بخش انفرادی و امدادی مختلط تیمی در این بازی ها به رقابت خواهند پرداخت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افزایش سهمیه دئواتلون ایران در بازی های جهانی آمریکا 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش سهمیه دئواتلون ایران در بازی های جهانی آمریکا 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید