بارش ها در تهران به 50 میلیمتر رسید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: بارش ها در استان تهران تا این لحظه بطور متوسط 50 میلیمتر ثبت شده که رقم خوبی است و هنوز تداوم دارد.

بارش ها در تهران به 50 میلیمتر رسید

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از ایرنا، سیف الله آقا بیگی گفت: همانگونه که پیش بینی شده بود بارش ها از عصر دوشنبه در استان های غربی، جنوب غربی و مرکزی شروع و دامنه آن به تهران رسید. وی گفت: بارندگی ها امروز چهارشنبه 7 اسفندماه هم ادامه دارد و تهران، مازندران، استان های خراسان شمالی، جنوبی و رضوی را در برخواهد گرفت.

آقابیگی بیشترین میزان بارندگی تا به امروز را مربوط به ایستگاه آبدانان در استان ایلام به میزان 95 میلیمتر بیان نمود.

  • مجله آب

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت منابع آب ایران گفت: بقیه ایستگاه های استان تهران هم بارشهای خوبی داشتند و در سایر استان ها هم بارش تداوم دارد که با خروج جبهه بارشی کل بارشها اعلام می گردد. وی اضافه کرد: تا به امروز هیچ گونه خسارتی گزارش نشده و شرایط از نظر وزارت نیرو تحت کنترل است.

بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی از عصر دوشنبه 5 اسفند ماه جاری در تعداد زیادی از استان های واقع در جنوب غرب، غرب و مرکز کشور و نیز شمال غرب بارش های شدید همراه با وزش باد شروع شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "بارش ها در تهران به 50 میلیمتر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش ها در تهران به 50 میلیمتر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید