با هدف مدال به بازی های آسیایی می رویم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، تهران (پانا) - بانوی ملی پوش کایاک ایران گفت با هدف کسب برترین نتیجه و مدال به مسابقات قهرمانی آسیا می رویم.

با هدف مدال به بازی های آسیایی می رویم

الناز شفیعیان در گفت وگو با روابط عمومی فدراسیون قایقرانی درباره تمرینات آمادگی پیش از مسابقات قهرمانی آسیا اعلام کرد: شرایط تمرینات بسیار خوب است و آمادگی خوبی داریم. به امید خدا با این شرایط نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم داشت.

وی ادامه داد: روز به روز شرایطمان بهتر شده و خصوصا در قایق دونفره هر بار که تست دادیم تایم بهتری داشتیم و به این تیم بسیار امیدوار هستیم و امیدوارم به همراه هدیه کاظمی نتیجه خوبی کسب کنیم.

شفیعیان درباره هدفش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با تمریناتی که داشتیم انتظارمان از خودمان بالاتر رفته اما باید ببینیم رقبا در چه شرایطی هستند. ما همه کوششمان را به کار می بندیم تا برترین عملکرد را داشته باشیم و به نظرم قهرمانی آسیا یک فرصت خوب برای کسب نتایج درخشان است.

وی سال 1401 را سال مهمی در زندگی ورزشی اش بیان کرد و ادامه داد: سال پیش رو سال بازی های آسیایی است و برنامه هدف ما این مسابقات است. تا به امروز اوضاع تمرینات و اردوها بسیار خوب بوده و همه کوششمان را می کنیم تا در بازی های آسیایی نماینده خوبی برای ایران باشیم.

شفیعیان در خاتمه گفت: امیدوارم با کسب یک نتیجه درخشان، مزد کوشش خودم، مربیان و خانواده ام که زحمات زیادی برایم کشیده اند را به برترین نحو بدهم.

منبع: خبرگزاری پانا

به "با هدف مدال به بازی های آسیایی می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با هدف مدال به بازی های آسیایی می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید