بخش Career فیفا 22 بالاخره بعد از سال ها درست می گردد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، در نوشته نوی که در سایت رسمی بازی فیفا 22 منتشر شده است، طراح ارشد این اثر توضیحات تازه ای را درباره برخی از ویژگی های نو بخش کریر مود (Career mode) ارائه داده است.

بخش Career فیفا 22 بالاخره بعد از سال ها درست می گردد

الکس کنستانتینسکو (Alex Constantinescu)، طراح ارشد بازی فیفا 22، در مطلب مفصلی که در سایت این بازی منتشر شده است، نکات زیادی را درباره بخش کریر مود بازی فیفا 22 اعلام نموده است. در میان ویژگی های جدیدی که بیان شده است، شاید برجسته ترین و مهم ترین آ ن ها این باشد که شما در کریر مود قادر خواهید بود تیم خود را خلق کنید. شما می توانید نام و لقبی برای باشگاه خود انتخاب و بعلاوه لیگ و باشگاه رقیبتان را هم معین کنید. علاوه بر این ها، شما می توانید لباس، پرچم و استادیوم تیم خود را خلق و شخصی سازی کنید. همه این ها نشان از تحول قابل توجهی در این بخش دارد.

ساخت استادیوم در این بخش مشابه حالت فیفا آلتیمیت تیم طراحی شده است که شما در آن می توانید چیزهایی مانند رنگ زمین استادیوم، رنگ جایگاه، طرح چمن بازی، آهنگ های گل، تشویق خاص هواداران و سرودهای مخصوص تیم را تغییر دهید. اگر بخواهید از باشگاه های معروف و موجود در بازی بهره ببرید، همچنان می توانید این تغییرها را در استادیوم اعمال کنید اما به شرط آنکه آن استادیوم ها لایسنس نباشند.

بازیکنانی که باشگاه خود را ایجاد می نمایند، می توانند بازیکنان اولیه خود را به صورت اتوماتیک به دست آورند، میانگین رتبه ستاره و میانگین سنی آن ها را انتخاب و بعلاوه بودجه جابجایی اولیه و اولویت های هیئت مدیره را معین نمایند.

شرایط بازیکنان یا همان فوتبالیست ها هم در این بخش شامل پیشرفت هایی بوده است. از این پس بازیکنان می توانند از روی نیمکت به بازی بیایند. توسعه دهندگان می گویند که این راستا به شکل دقیق تر و بهتری پیشرفت بازیکنان جوان را نشان می دهد. بعلاوه مربی تیم شما اهدافی را معین می نماید که در صورت تحقق آن اهداف سطح بازیکنان بالاتر می رود.

سیستم رشد بازیکنان هم به صورت کامل تغییر نموده است. بازیکنان در مسابقات و تمرینات امتیاز (XP) دریافت می نمایند و شما می توانید آن امتیازهای دریافتی را در سیستم پیشرفتی مشابه یک درخت مهارتی خرج کنید یا هر آماری را که از بازیکنان می خواهید، ارتقا دهید.

با ارتقا سطح بازیکنان، ویژگی های بیشتری برای آن ها باز می گردد و شما می توانید تا نهایت سه تا از این ویژگی ها در مسابقه بهره ببرید. این قابلیت ها شامل چیزهایی مانند بهبود توانایی شوت، افزایش توانایی دریبل و قدرت بدنی بهتر خواهد بود.

توسعه دهندگان بازی فیفا 22 قبل از این هم در نوشته هایی جداگانه از تغییرات اجرا شده در گیم پلی و بخش باشگاه های حرفه ای (Pro Clubs) صحبت نموده بود. اکنون هم با اعلام جزئیات بیشتر از Career mode نشان داده اند که به نظر می رسد تغییرات نسبتاً زیادی در آن اجرا شده است.

بازی فیفا 22 قرار است در تاریخ 9 مهر 1400 (1 اکتبر) برای پلتفرم های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/ اس، ایکس باکس وان، کامپیوترهای شخصی و گوگل استیدیا منتشر گردد.

منبع: VGC

منبع: دیجیکالا مگ

به "بخش Career فیفا 22 بالاخره بعد از سال ها درست می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش Career فیفا 22 بالاخره بعد از سال ها درست می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید