بهره مندی از هنر و رسانه در معرفی تبریز 2018

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی و استفاده از ابزار قدرتمند هنر و رسانه می تواند زمینه معرفی تبریز 2018 را به عنوان مقصد فرهنگی و هنری در عرصه گردشگری را تسریع کند.

بهره مندی از هنر و رسانه در معرفی تبریز 2018

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار مدیرکل میراث فرهنگی این استان امروز شنبه 18 آذر 96 در آئین گشایش نمایشگاه بین المللی پوستر دنیای بدون مرز با اشاره به انتخاب تبریز در سال 2018 به عنوان مرکز گردشگری اسلامی از سوی سازمان همکاری کشورهای اسلامی، تشریح کرد:

این نمایشگاه بین المللی به صورت همزمان در 40 کشور دنیا برگزار می شود و با توجه به ظرفیت بالای تبریز در زمینه گردشگری، می توان از این فرصت نیز برای معرفی تبریز و استان استفاده کرد.

او بر نقش پررنگ، همراهی و همدلی بخش خصوصی و تشکل های مردم در راستای تحقق اهداف تبریز 2018 تأکید کرد و افزود:

برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری با مشارکت بخش خصوصی و استفاده از پتانسیل های موجود و برقراری تعاملات بین المللی با سایر کشورها می تواند موجبات رشد و توسعه گردشگری در استان را فراهم سازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی گفت:

برگزاری رویدادهایی اینچنینی که در ارتباط مستقیم با جامعه هنری، اصحاب فرهنگ و رسانه های ملی و بین المللی است، زمینه را برای تحقق اهداف متصور تبریز 2018 به عنوان یک مقصد فرهنگی و هنری در عرصه گردشگری میسر می سازد.

او با بیان این که در طی 14 ماه گذشته ستاد استانی و ملی تبریز 2018 تشکیل شده است، شرح داد:

دو رویکرد سخت افزاری و نرم افزاری برای این رویداد در نظر گرفته شده است و در کنار این ها در نظر داریم که برنامه ها بیشتر رویداد محور باشند. که در این راستا 130 برنامه در سه سطح بین المللی، ملی و نیز منطقه ای و محلی برگزار می شود.

او در خاتمه به انتخاب تبریز به عنوان مرکز مطالعات گردشگری و میراث فرهنگی از سوی آژانس همکاری های بین المللی ژاپن اشاره کرد و افزود:

این انتخاب می تواند مسیرهای توسعه پایدار در زمینه گردشگری با تمرکز بر حفظ میراث فرهنگی در تبریز و به ویژه استان را محقق کند.

نمایشگاه بین المللی پوستر دنیای بدون مرز با همکاری پایا شهر و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از روز شنبه 18 لغایت 24 آذر ماه در محل مرکز خرید اطلس ولیعصر برای بازدید عموم مردم دایر است.

منبع: کجارو / میراث آریا

به "بهره مندی از هنر و رسانه در معرفی تبریز 2018" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره مندی از هنر و رسانه در معرفی تبریز 2018"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید