تامین و تکمیل زیرساختهای آبگرم معدنی لوت نیازمند حمایت ویژه بخش دولتی و خصوصی است

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، میراث آریا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تامین و تکمیل زیرساختهای آبگرم معدنی لوت نیازمند حمایت ویژه بخش دولتی و خصوصی است.

تامین و تکمیل زیرساختهای آبگرم معدنی لوت نیازمند حمایت ویژه بخش دولتی و خصوصی است

محمدعلی ایمانی در بازدید از مجتمع گردشگری آبگرم لوت با قدردانی از اقدامات میراث فرهنگی در تأمین بخشی از زیرساخت های این مجتمع، بر حمایت از بخش خصوصی بویژه در ایجاد زیرساخت های لازم از جمله راه و برق تأکید کرد.

فرماندار شهرستان خوسف با بیان اینکه برای بهره مندی بهتر مردم و مسافران باید مسائل این مجتمع درمانی هرچه زودتر برنامه ریزی و برطرف گردد، بر پیگیری برای برطرف مسائل به صورت کوتاه مدت از جمله تیغ زنی و ایجاد آب نما در جهت جاده خاکی و بلند مدت در قالب آسفالت جاده و برق رسانی قول مساعد داد.

علی صالحی، مسئول اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان خوسف هم از اجرای جهت آب رسانی به طول سه کیلومتر، خرید موتور برق و راه اندازی خط تلفن ثابت برای آبگرم لوت از محل اعتبارات استانی و ملی اطلاع داد.

داریوش خسروی، مدیرعامل مجتمع آبگرم معدنی لوت شهرستان خوسف نیز با اشاره به وجود 40 اتاق و سوئیت برای بهره مندی مسافران و گردشگران گفت: در صورت تکمیل زیرساخت ها، علاوه بر اینکه چشمه آبگرم لوت می تواند به قطب درمانی در دل کویر تبدیل گردد بلکه برای حداقل 32 نفر نیز شغل ایجاد خواهد شد.

آبگرم معدنی لوت در 75 کیلومتری جنوب شرقی خوسف واقع شده و به علت خواص درمانی چشمه آبگرم در معالجه امراض پوستی، مفصلی و عضلانی بسیاری از گردشگران را به خود جذب می نماید.

منبع: همگردی

به "تامین و تکمیل زیرساختهای آبگرم معدنی لوت نیازمند حمایت ویژه بخش دولتی و خصوصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تامین و تکمیل زیرساختهای آبگرم معدنی لوت نیازمند حمایت ویژه بخش دولتی و خصوصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید