تصویب طرح ایجاد دبیرخانه فرهنگی زاینده رود در صحن علنی شورای اسلامی شهر

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، طرح ایجاد دبیرخانه فرهنگی زاینده رود در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مصوب شد.

تصویب طرح ایجاد دبیرخانه فرهنگی زاینده رود در صحن علنی شورای اسلامی شهر

به گزارش گروه استان های وبلاگ کاتالوگ و بروشور، نخستین طرح ششمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، حول محور زاینده رود به تصویب رسید.

بعد از حدود 96 لایحه و مصوبه و ارجاعات به فرمانداری از سوی شورای اسلامی شهر، نخستین طرح تحت عنوان دبیرخانه فرهنگی زاینده رود در حوزه آموزش، اقناع، هم افزایی و پیگیری مصوبات قانونی به تصویب رسید.

به گفته علی صالحی، سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان، این طرح می تواند یک بازوی توانمند ترویجی و اثرگذار باشد چرا که در جلسات متعدد شورای شهر و کمیسیون ها، به ویژه کمیسیون ویژه آب و منطقه ها کم برخوردار شورای اسلامی شهر که در دوره ششم ایجاد شده است، همه کارشناسان، مدیران کل، تصمیم گیران، کشاورزان و صاحب نظرات بر این باور هستند که یکی از اصلی ترین موضوعات حوزه زاینده رود، مسئله ترویج حوزه رسانه ای زاینده رود و رسیدن به وحدت گفتمانی است.

شورای اسلامی شهر در یک گام بلند و در چارچوب اختیارات قانونی خویش در حوزه شورای اسلامی شهر، مطالبه گری و ایجاد وحدت گفتمانی شهر، در نوزدهمین جلسه علنی خود، طرح ایجاد دبیرخانه فرهنگی زاینده رود را با اکثریت آراء به تصویب رساند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تصویب طرح ایجاد دبیرخانه فرهنگی زاینده رود در صحن علنی شورای اسلامی شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب طرح ایجاد دبیرخانه فرهنگی زاینده رود در صحن علنی شورای اسلامی شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید