تمجید رانگنیک از یونایتد و رونالدو در اولین نشست خبری خود

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سرمربی منچستریونایتد در اولین نشست خبری خود از کیفیت فنی تیمش و کریستیانو رونالدو تمجید کرد.

تمجید رانگنیک از یونایتد و رونالدو در اولین نشست خبری خود

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور و به نقل از دیلی میرور، رالف رانگنیک صبح آدینه به عنوان سرمربی نو منچستریونایتد معرفی گردید. این مربی 63 ساله در اکنفرانس مطبوعاتی اش در خصوص اهداف فصل، جابجایی احتمالی و آینده خود پس از فصل صحبت کرد. او مشتاقانه منتظر همکاری با کریستیانو رونالدو است.

او قرار است منچستریونایتد را به راستا خود بازگرداند: رالف رانگنیک صبح آدینه به طور رسمی به عنوان سرمربی نو یونایتد معرفی گردید. این آلمانی باید تا انتها فصل شیاطین سرخ را تمرین دهد.

او گفت: من واقعا مشتاقانه منتظر چند روز، هفته و ماه آینده هستم. وقتی باشگاهی مانند منچستریونایتد از شما می پرسد، واضح است که نمی توانید نه بگویید. وظیفه اصلی من ایجاد تعادل بیش تر در تیم است. رویکرد این است که این بازیکنان استثنایی را مجبور کنیم که توپ را از دروازه خود دور نمایند. ما می خواهیم پیروز ترین فصلی را که می توانیم داشته باشیم. باید واقع بین باشیم: شکاف بین 3 تیم برتر زیاد است.

رنگنیک در انگلیس به عنوان پدر ضدپرسینگ نیز شناخته می گردد. طرفداران انتظار زیادی دارند که یونایتد بالاخره در هفته های آینده دوباره فوتبال تهاجمی را به نمایش بگذارد. او در ادامه گفت: تیم کیفیت زیادی دارد؛ بازیکنان جوان با استعدادهای بزرگ داریم. مخصوصاً وقتی صحبت از حمله به میان می آید تیم خوبی هستیم. ما آن قدر بازیکنان برتر در خط حمله داریم که حتی لازم نیست در خصوص تقویت تیم صحبت کنیم.

بزرگترین چهره تیم نو رانگنیک بدون شک کریستیانو رونالدو فوق ستاره است. رانگنیک هیچ ترسی از تماس با این بازیکن ندارد. در همین رابطه سرمربی آلمانی گفت: شما همواره باید سبک خود را با بازیکنان تطبیق دهید و تماشا کریستیانو دیروز باور نکردنی بود. من هرگز بازیکن 36 ساله ای را ندیده بودم که این قدر آماده باشد. اما این فقط به کریستیانو مربوط نمی گردد. بلکه همه درگیر تیم هستند. و چیزی که دیروز از کریستیانو دیدم، او برای آن آماده است. راستش را بخواهید، ما در خصوص اتفاقاتی که قرار است در آن رخ دهد صحبت ننموده ایم. ما فقط در خصوص شرایط فعلی و این که چگونه می توانیم با هم کار کنیم، صحبت نموده ایم. شاید اگر همه چیز خوب پیش برود، همان توصیه ای را که دو بار در لایپزیگ کردم، انجام دهم: این که ادامه همکاری با من به عنوان مربی ایده خوبی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تمجید رانگنیک از یونایتد و رونالدو در اولین نشست خبری خود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید رانگنیک از یونایتد و رونالدو در اولین نشست خبری خود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید