شرح وزارت ورزش؛ چرا برانکو ماند و چرا استراماچونی رفت؟ خبرنگاران

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، یکی از سوالات بی پاسخ هواداران استقلال همیشه پیرامون شرایط آندره آ استراماچونی است و اینکه چطور این سرمربی ایتالیایی ایران را ترک کرد

شرح وزارت ورزش؛ چرا برانکو ماند و چرا استراماچونی رفت؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ کاتالوگ و بروشور، در زمستان دو سال پیش، آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم استقلال تهران به دلیل مسائل اقتصادی طی بیانیه ای خاتمه همکاری خود با آبی پوشان تهرانی را گفت و ایران را به مقصد ایتالیا ترک کرد تا بدین ترتیب از سمت خود کناره گیری کند.

استراماچونی که از فرایند پرداخت دستمزد خود و دستیارانش در زمان مدیرعاملی امیرحسین فتحی رضایت نداشت برای چند هفته ای منتظر پذیرش شروطش ماند تا دوباره با چمدان هایی که به قول خودش بسته مانده بود دوباره راهی ایران گردد اما بازگشت او عملی نشد.

در حالیکه پرسپولیس آن موقع با برانکو ایوانکوویچ برای کسب عنوان قهرمانی کوشش می کردند، از سوی هواداران استقلال کوشش وزارت ورزش و مسئولان امر برای بازگشت سرمربی ایتالیایی به ایران، رضایت بخش توصیف نشد و آنها همیشه گلایه داشتند که شرایط برای ادامه همکاری برانکو به عنوان یک سرمربی خارجی فراهم بود اما طلب 200 هزار یورویی استراماچونی سبب شد تا او دوباره به نیمکت آبی ها برنگردد.

یکی از سوالات بی پاسخ هواداران استقلال همیشه پیرامون شرایط آندره آ استراماچونی است و اینکه چطور این سرمربی ایتالیایی ایران را ترک کرد. مهدی علی نژاد، معاون ورزش و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به عنوان یکی از نزدیکان مسعود سلطانی فر در ماجرای بازگشت استراماچونی به ایران در این باره شرح می دهد.

از صحبت های او اینگونه پیداست که برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش با وجود اینکه نزدیک به یک و نیم میلیون یورو طلب داشتند به همکاری خود ادامه داده و روی نیمکت سرخ ها ماندند اما استراماچونی با وجود اینکه کوشش زیادی برای بازگشتش انجام شده بود، تصمیم داشت تا پای شروطش بماند و برای بازگشت موافقت خود را اعلام نکند

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شرح وزارت ورزش؛ چرا برانکو ماند و چرا استراماچونی رفت؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح وزارت ورزش؛ چرا برانکو ماند و چرا استراماچونی رفت؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید