تیم ملی کاراته ایران راهی مسکو شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، ششمین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته با حضور 642 کاراته کا از 85 کشور جمعه هفته جاری به میزبانی روسیه در سالن جورجیفسکی شهر مسکو آغاز می شود. تیم ملی کشورمان برای حضور در این پیکارها ساعت 6:30 صبح امروز چهارشنبه با پروازی مستقیم تهران را به مقصد مسکو ترک کرد.

تیم ملی کاراته ایران راهی مسکو شد

فاطمه صادقی(کاتا انفرادی)، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور و حمیده عباسعلی(کومیته)، ابوالفضل شهرجردی(کاتا انفرادی)، مجید حسن نیا، امیر مهدی زاده، بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری، ذبیح اله پورشیب، مهدی خدابخشی، سجاد گنج زاده و صالح اباذری (کومیته) ترکیب تیم اعزامی کشورمان به این مسابقات را تشکیل می دهند.

سیدشهرام هروی(سرمربی) و حسین روحانی(مربی) هدایت تیم ملی مردان را برعهده دارند. اشرف امینی، مدیر تیم های ملی بانوان نیز به عنوان سرپرست تیم فوق را همراهی می کند.

از ایران 24 کاراته کا برای حضور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که این نفرات با هزینه فدراسیون و تحت عنوان تیم ملی به مسابقات اعزام می شوند و نفراتی چون نگین باقری، شمیا آل سعدی، متین زارع، علی مسکینی، سعید احمدی، هامون درفشی پور، سید علی کریمی، امیررضا میرزایی، مهدی قراری زاده، برادران زرین نعل و کاظمی نیز از ایران در این مسابقات حضور دارند.

طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری، پنجشنبه 11 مهر ماه مراسم وزن کشی کاراته کاها از ساعت 10 تا 16 در اچ کیو هتل و جلسه مربیان و قرعه کشی مسابقات نیز از ساعت 17 همان روز در هتل فوق برگزار خواهد شد. جمعه 12 مهرماه رقابتهای کاتای تیمی مردان و انفرادی زنان، مبارزات اوزان 60-، 67 و 75- کیلوگرم مردان، اوزان 50- و 55- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد.

شنبه 13 مهرماه نیز کاتا انفرادی مردان و تیمی زنان به همراه مبارزات اوزان 61-، 68- و 68+ کیلوگرم زنان، اوزان 84- و 84+ کیلوگرم مردان انجام می شود. این مسابقات یکشنبه 14 مهرماه با برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال بخش های مختلف به پایان می رسد.

امتیاز این مسابقات در رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی ثبت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تیم ملی کاراته ایران راهی مسکو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی کاراته ایران راهی مسکو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید