لیگ برتر کاراته وان روسیه، بهمنیار باز هم طلایی شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، سارا بهمنیار با فزونی در دیدار پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 به نخستین مدال طلای کاراته ایران در روسیه دست یافت.

لیگ برتر کاراته وان روسیه، بهمنیار باز هم طلایی شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور ، روز سرانجامی از ششمین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019، از صبح امروز(یکشنبه) در روسیه شروع شد و سارا بهمنیار در دیدار سرانجامی وزن 50-کیلوگرم به نتیجه یک بر صفر مقابل سارا هوبریش از آلمان پیروز شد و نخستین مدال طلای کاراته ایران را در این مرحله از مسابقات کسب نمود.

بهمنیار روز آدینه 12 مهرماه برای حضور در دیدار سرانجامی وزن 50- کیلوگرم ابتدا با نتیجه 6 بر صفر از سد کارمن کلمنت از مجارستان گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه 2 بر صفر مقابل ایمانه طالب از الجزایر به فزونی رسید. او در دور سوم نیز با نتیجه 2 بر صفر یی تینگ تانگ از هنگ کنگ را از مقابل برداشت.

کاراته شایسته کشورمان در دور چهارم نیز با نتیجه 3 بر یک مقابل نادیا مورالس گومز از اسپانیا به فزونی دست یافت تا به دیدار نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله نیز با نتیجه 3 بر یک مقابل لی رانران، دارنده یک مدال نقره و یک مدال برنز آسیا از چین پیروز شد تا به دیدار نهایی صعود کند. بهمنیار در پنجمین مرحله لیگ برتر کاراته وان در توکیو نیز پیروز به کسب مدال طلا شده بود.

پیش از این بهمن عسگری پیروز به کسب مدال برنز شده بود و طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی با شکست در دیدار رده بندی در صندلی پنجم قرار گرفته بودند. در ادامه مسابقات و از ساعاتی دیگر ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، و رزیتا علیپور برای کسب نشان طلا به روی تاتامی خواهند رفت.

ششمین مرحله رقابت های لیگ برتر کاراته وان در سال 2019 با حضور 642 کاراته کا از 85 کشور دنیا از روز آدینه 12 مهرماه در شهر مسکو روسیه شروع و امروز با برگزاری رقابت های رده بندی و نهایی به سرانجام خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ برتر کاراته وان روسیه، بهمنیار باز هم طلایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر کاراته وان روسیه، بهمنیار باز هم طلایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید