خبرنگاران فرماندار همدان: پنج هزار و 606 شغل در این شهرستان ایجاد شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، همدان- خبرنگاران- فرماندار همدان از تحقق 89درصدی تعهد اشتغال این شهرستان اطلاع داد و گفت: در امسال برای پنج هزار و 606 نفر شغل ایجاد شده است.

خبرنگاران فرماندار همدان: پنج هزار و 606 شغل در این شهرستان ایجاد شد

محمدعلی محمدی روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان همدان گفت: تعهد اشتغال شهرستان همدان در سالجاری 6 هزار و 296 نفر است که تا به امروز بخش بزرگی از آن محقق شده است.

او با اشاره به کسب رتبه نخست استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی افزود: 377 طرح متقاضی تسهیلات اشتغالزایی روستایی در شهرستان داشتیم که 319 طرح مصوب و 640 میلیارد ریال تسهیلات به وسیله بانکهای عامل پرداخت شده است.

فرماندار همدان گفت: طرح هایی که به بانکها معرفی شده و متقاضیان تا به امروز پیروز به اخذ تسهیلات نشده اند توسط دبیرخانه کارگروه و دستگاه های اجرایی مربوطه پیگیری و هر چه سریعتر مشخص تکلیف گردد.

محمدی با اشاره به پرداخت 495 میلیارد ریال تسهیلات ویژه حمایت از مشاغل آسیب دیده از کرونا در شهرستان همدان گفت: میراث فرهنگی نسبت به پیگیری مسائل هتلها، مراکز اقامتی و فعال در بخش گردشگری برای برخورداری از این تسهیلات اقدام کند.

وی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانگی را فرصتی مغتنم دانست و توضیح داد: بهره گیری بهتر از این تسهیلات احتیاج به کوشش و توجه بیشتری از سوی دستگاه های اجرایی دارد که انتظار داریم به ویژه جهاد کشاورزی در این راستا فعالتر عمل کند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان نیز خواهان توجه ویژه به اشتغالزایی آسیب دیدگان اجتماعی شد و گفت: اداره کل زندانها، کمیته امداد و بهزیستی می توانند در این راستا با پیگیری پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به جامعه هدف خویش یاری نمایند.

یزدان آزرمی افزود: در بحث ورزش و جوانان نیز تسهیلات اشتغالزایی در حوزه جوانان مورد تاکید است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فرماندار همدان: پنج هزار و 606 شغل در این شهرستان ایجاد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار همدان: پنج هزار و 606 شغل در این شهرستان ایجاد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید