کسب و کار

کوپه جی تی منطقه ها کم برخوردار ، تیپ پایه 228 اسب بخاری نتا GT در راه ایران

نتا GT به عنوان یک خودرو کوپه جی تی به زودی با بی ام اسپیس (گروه بهمن) وارد بازار خودرو ایران خواهد شد. البته به جای تیپ 503 اسب بخاری دو موتوره این خودرو، شاهد حضور نسخه 228 اسب بخاری نتا GT در کشور خواهیم بود.

27 اسفند 1402

پشت صحنه ارسال کالا در دیجی کالا

پشت صحنه ارسال کالاها در هر پلتفرمی پر از اتفاقات و ماجراهایی است که معمولا کاربران از آنها بی خبرند. خیلی وقت ها این اتفاقات منجر به تاخیر در ارسال کالا می گردد یا پلتفرم را مجبور می نماید تصمیمات خاصی برای نحوه فرستادن سفارش ها بگیرد.

29 بهمن 1402

مدیر سابق OpenAI: هوش مصنوعی شاید آخرین فناوری ابداع شده از طریق بشر باشد

زک کاس، مدیر سابق OpenAI، در گفت وگویی با اینسایدر گفت که نسبت به توانایی هوش مصنوعی برای حل مسائل جهانی خوشبین است. درحالی که هوش مصنوعی می تواند نوآوری های غیرقابل تصوری را ایجاد کند، انسان باید با دردسرهای فزاینده آن نیز دست وپنجه نرم کند. از آنجایی که...

28 دی 1402

اسپیس فریم چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر در پی یک ابزار خوب برای ساخت غرفه، سالن، سوله، غرفه و ایستگاه صلواتی هستید، میتوانید از اسپیس فریم بهره ببرید.

14 دی 1402

22,387,500,000 تومان هزینه کنید و به فضا بروید!

ویرجین گلکتیک روز جمعه اعلام کرد که سه مشتری خود را به یک سفر یک ساعته به فضا و بازگشت فرستاده است و چهارمین پرواز موفقیت آمیز خود را به ثبت رسانده است.

19 شهریور 1402

اولویت بندی مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو انجام شد ، اعلام زمان تحویل خودرو و برداشت مبلغ مسدودی

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو ، از زمان معین شدن تحویل خودرو اطلاع داد.

24 خرداد 1402

شروع پایش اطلاعات متقاضیان خرید خودرو

مهدی تقدسی اضافه نمود: با توجه به زمان بندی اعلام شده، با اتمام مهلت افتتاح حساب وکالتی (20 تا 29 اردیبهشت)، کار پایش اطلاعات افراد متقاضی به منظور واریز 100 میلیون تومان و مسدود کردن آن و سپس ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک ها به سامانه شروع شد.

30 اردیبهشت 1402

کسب و کار خود را از امروز شروع کنید!

فرانچایز به عنوان یکی از راه های آغاز کسب وکار و همچنین ورود به بازارهای خارجی می باشد. در یک قرارداد فرانچایز، امتیاز دهنده (Franchisor) به امتیاز گیرنده (Franchisee) حق استفاده از یک اختراع یا نوآوری (Patent)، نشان تجاری، فرمول محصول، نام شرکت یا هر چیز دیگر را واگذار...

22 اسفند 1401

5 نکته مهم که برای خرید کیس کامپیوتر باید به آن ها توجه کنید

بسیاری از کاربران زمانی که می خواهند یک کامپیوتر دسکتاپ را خریداری کنند، معمولا پردازنده و کارت گرافیک را در بالاترین اولویت قرار می دهند. در این میان خود کیس کامپیوتر مورد توجه زیادی قرار نمی گیرد. اگرچه قطعاتی مانند پردازنده، کارت گرافیک، مادربرد...

15 اسفند 1401

سامانه خرید از کتابفروشی باعث افزایش رفاه در مجموع حلقه های صنعت نشر می گردد

به گزارش خبرنگاران ، نزدیک به چهار ماه است خانه کتاب و ادبیات ایران سامانه ای را تحت عنوان سامانه خرید از کتابفروشی راه اندازی نموده است تا کتابفروشی های سراسر کشور با عضویت در آن از تسهیلات این سامانه بهره برده و بعلاوه کتاب های خود را در معرض دید مخاطبان...

9 اسفند 1401

مقاومت اپل در برابر پورت USB، C؛ راحتی کاربر یا پول؟

طبیعتا این عایدی آسان و هنگفت در صورت استفاده از درگاه USB-C به جای لایتنینگ از دست خواهد رفت! بنابراین طبیعی است که اپل تا آخرین لحظه ممکن از درگاه های آشنای لایتنینگ استفاده نموده و در برابر پورت های USB-C مقاومت کند.

27 دی 1401

فیلم مثلث غم Triangle of Sadness ، هم استعاره و هم نقد آشکار دنیای کنونی

فیلم مثلت غم یا Triangle of Sadness را می توانیم دردسته کمدی تاریک تقسیم بندی کنیم.

13 آذر 1401

عکس ، آنالیز نسخه فیس لیفت MG 3، هاچبک نو بازار ایران

گجت نیوز نوشت: در این مطلب قصد داریم به آنالیز نسخه فیس لیفت MG 3 بپردازیم و مشخصات فنی، امکانات رفاهی و قیمت این هاچ بک را زیر ذره بین قرار دهیم.

9 آذر 1401

توزیع 7 هزار و 14 پزشک به منطقه ها محروم و کم برخوردار در سال گذشته

رئیس اداره طرح وزارت بهداشت گفت: در سال گذشته 29 هزار و 986 پرستار به منطقه ها محروم و کم برخوردار سراسر کشور اعزام شده اند.

30 آبان 1401

احتمال خرید توئیتر به وسیله ایلان ماسک قوت گرفت

خبر خرید توئیتر به وسیله ایلان ماسک مدتی است که دوباره دست به دست شده و حالا این احتمال بیش از پیش قوت گرفته است.

27 مهر 1401

آدینه بازار فیندیک زاده کجاست؟

اگر روز آدینه ای را در استانبول بودید، آدینه بازار فیندیک زاده را از دست ندهید. این بازار جایی فوق العاده برای خرید اجناس مرغوب با قیمتی مناسب است. بستگی به شما دارد که چه چیزی احتیاج داشته باشد؛ در آدینه بازار فیندیک زاده همه چیز پیدا می گردد.

29 شهریور 1401

اجرای طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در استان قم

سرپرست نظارت،بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان قم از اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس تا 15 مهرماه خبر داد.

26 شهریور 1401

مراکز خرید تبریز

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی ایران قصد داریم به شهر تبریز برویم و مراکز خرید تبریز را به شما معرفی کنیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

18 شهریور 1401

خرید پوشاک مردانه از مراکز فروش معتبر

پوشاک مردانه نوعی از دسته بندی پوشاک بوده که شامل انواع پوشاک در طراح های مختلف می گردد. در این مقاله قصد داریم به پوشاک مردانه بپردازیم. انتخاب پوشاک مناسب بسیار مهم بوده و در ابتدا برای خریداری پوشاک مردانه باید با انواع آن آشنا شوید تا با انتخاب درست...

7 شهریور 1401

زندگی بر روی یک جزیره فلزی کوچک به نام میگینگو

جزیره میگینگو در دریاچه ویکتوریا دقیقاً روی مرز اوگاندا و کنیا واقع شده است. تمام سطح این جزیره را خانه های فلزی تشکیل داده و زمانی که از دور به آن می نگریم، این طور به نظر می رسد که یک لاک پشت فلزی در دریاچه ویکتوریا روی آب شناور مانده است.

21 مرداد 1401
تعداد: (140)