خبرنگاران ماشین آلات خاکبرداری غیرمجاز در جهرم توقیف شدند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، شیراز-خبرنگاران-رییس اداره امور منابع آب شهرستان جهرم گفت:گروه های گشت و کنترل این اداره، یک دستگاه لودر و دو دستگاه کمپرسی را حین برداشت غیرمجاز مصالح رودخانه ای در جهرم توقیف کردند.

خبرنگاران ماشین آلات خاکبرداری غیرمجاز در جهرم توقیف شدند

حبیب الله منتظری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ کاتالوگ و بروشور افزود: با گشت زنی گروه های گشت و کنترل مدیریت منابع آب شهرستان های جهرم و خفر متوجه فعالیت های غیرمجاز برخی از متخلفان شدیم که با سوءاستفاده از تعطیلات اخیر قصد تخلف داشتند.

وی ادامه داد: یک دستگاه لودر و دو دستگاه کامیون که به صورت غیرمجاز مصالح رودخانه ای را در منطقه قطب آباد جهرم برداشت می کردند، توقیف شدند.

وی ابراز کرد: کامیون و ماشین آلات یادشده توسط گروه های گشت امور منابع آب و همکاری دادستان و ماموران نیروی انتظامی قطب آباد توقیف شدند و به پارکینگ انتقال یافتند.

منتظری بیان نمود: فعالیت گروه های گشت و کنترل مدیریت منابع آب شهرستان جهرم در روزهای تعطیل هم ادامه دارد.

منتظری همچنین از شهروندان جهرمی تقاضا کرد در صورت مشاهده هر گونه حفر چاه غیرمجاز بلافاصله مراتب را به امور منابع آب اطلاع دهند یا با شماره 54449866 تماس بگیرند.

مسئول روابط عمومی مدیریت منابع آب شهرستان جهرم در گفت وگو با وبلاگ کاتالوگ و بروشور، ممنوعیت شنا در محدوده های آبی شهرستان جهرم را گفت و گفت: هر سال تعدادی از همشهریان در اثر عدم رعایت موارد ایمنی و عدم توجه به علائم هشدار دهنده با ورود غیرقانونی به حریم محدوده دریاچه پشت سدهای شهرستان، کانال های آبیاری انتقال آب، حوضچه های رسوبگیر و تغذیه مصنوعی ها و سایر تأسیسات... استحمام، شنا و صید ماهی می کنند و جان خود را از دست می دهند.

محمد تدین افزود: شهروندان شهرستان های جهرم و خفر آگاه باشند هرگونه ورود غیرقانونی و غیرمجاز در این محدوده ها ممنوع است و در صورت وقوع هرگونه حوادث جانی و مالی ناشی از عدم توجه به علائم هشداردهنده، عواقب به عهده شخص خاطی است و مدیریت منابع آب شهرستان هیچ گونه مسئولیتی در قبال آن ندارد.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری از جنوب شرق شیراز واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ماشین آلات خاکبرداری غیرمجاز در جهرم توقیف شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ماشین آلات خاکبرداری غیرمجاز در جهرم توقیف شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید