خبرنگاران مدیرعامل باشگاه فولاد: بتدریج به تیمداری دربرخی رشته&zwnj&zwj&zwnjها ورود می&zwnjکنیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، اهواز - خبرنگاران - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با اشاره به تدوین برنامه راهبردی چهارساله باشگاه فولاد گفت: تصمیم گرفتیم در حوزه فعالیت های اجتماعی و در یک حرکت تدریجی، رشته هایی را به باشگاه اضافه کنیم و به همین دلیل در لیگ برتر وزنه برداری تیمداری کردیم.

خبرنگاران مدیرعامل باشگاه فولاد: بتدریج به تیمداری دربرخی رشته&zwnj&zwj&zwnjها ورود می&zwnjکنیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور سعید آذری در حاشیه مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور در اهواز گفت: با کمک اداره کل ورزش و جوانان و هیات وزنه برداری استان میزبانی مسابقات لیگ برتر وزنه برداری کشور را تقبل کردیم و فولاد خوزستان عملاً برای اولین بار در یک رشته غیر از فوتبال تیمداری کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تیمداری فولاد در سال های آینده ادامه خواهد داشت اضافه کرد: در برنامه راهبردی چهار ساله، افزایش رشته های ورزشی لحاظ شده است، امیدواریم با توجه به بودجه شرکت بتوانیم در سال های آینده رشته های دیگری را اضافه کنیم. فکر نمی کنم رشته وزنه برداری در سال های دیگر با چالش روبرو شود.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: امیدواریم سال جاری در بین سه تیم برتر مسابقات لیگ برتر وزنه برداری قرار بگیریم تا انگیزه لازم برای تیمداری در بین اعضای هیات مدیره ایجاد شود به هر حال وقتی وارد ورزش حرفه ای می شویم باید به دنبال نتیجه گیری هم بود. امیدوارم در سال های آینده بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و در باشگاه های آسیا حضور پیدا کنیم.

وی در خصوص شرایط تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر و جام باشگاه آسیا گفت: با توجه به برنامه آقای نکونام، تصمیمات لازم برای حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا گرفته شد. اولین بحث ما جذب بازیکنان مدنظر بود که این امر انجام شد همچنین فکر می کنم مسابقات لیگ می تواند به آمادگی ما برای حضور در آسیا کمک کرده و در این رقابت ها پیروز ظاهر شویم.

آذری بیان کرد: امیدوارم حضور آقای قلعه نوی در شرکت فولاد، توام با پیروزیت برای باشگاه فولاد باشد و بتوانیم راه پیروزیت آمیز فولاد را ادامه دهیم.

یکی از برنامه های ورزش خوزستان میزبانی رویدادهای کشوری است

در ادامه ابر اهیم نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اضافه کرد: یکی از برنامه های ما در ورزش خوزستان، دریافت میزبانی مسابقات کشوری و اردوهای تیم ملی است و در این راستا با همکاری باشگاه فولاد و هیات وزنه برداری شاهد مسابقات لیگ برتر در اهواز هستیم.

وی با بیان اینکه وزنه برداری خوزستان در کشور حرف های بسکمک برای گفتن دارد گفت: وزنه برداری جزو رشته های المپیکی و مدال آور به شمار می رود و از این لحاظ بسیار مهم است. وزنه برداران خوزستانی نیز همواره در تیم های ملی حضور داشته و برای کشورمان افتخارآفرینی کردند و امیدواریم در المپیک 2021 شاهد حضور وزنه برداران استان باشیم.

نصیری بیان نمود: خوشبختانه مسابقات لیگ برتر وزنه برداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و افسران سلامت در اهواز انجام شد و شاهد رکوردهای خوبی از وزنه برداران بودیم. با وجود تعطیلی سالن های وزنه برداری به دلیل شیوع کرونا، در برخی اوزان شاهد ثبت رکوردهایی در حد مسابقات بین المللی بودیم.

وی اضافه کرد: در سال جاری به گونه ای برنامه ریزی کرده بودیم که میزبان چندین رویداد ورزشی داخلی و حتی بین المللی باشیم اما متاسفانه بیماری کرونا تمام برنامه های ما را به هم زد.

معاون اداره کل ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان گفت: در هفته گذشته میزبان اردوی تیم ملی کبدی بانوان در اهواز بودیم که به خوبی در حال برگزاری است. در این اردو 25 کبدی کار به همراه سه ورزشکار و یک مربی خوزستانی حضور داشته و خود را برای حضور در مسابقات ساحلی آسیا آماده می کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مدیرعامل باشگاه فولاد: بتدریج به تیمداری دربرخی رشته&zwnj&zwj&zwnjها ورود می&zwnjکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیرعامل باشگاه فولاد: بتدریج به تیمداری دربرخی رشته&zwnj&zwj&zwnjها ورود می&zwnjکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید