خبرنگاران 200 پروژه طرح هادی روستایی در گلستان بهره برداری شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، گرگان - خبرنگاران - بهره برداری متمرکز از 200 پروژه طرح هادی روستایی گلستان با سرمایه گذاری 228 میلیارد ریالی عصر امروز پنجشنبه با حضور رییس و جمعی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،معاون بنیاد مسکن کشور، استاندار و مسوولان گلستان در روستای کلاجان گرگان شروع شد.

خبرنگاران 200 پروژه طرح هادی روستایی در گلستان بهره برداری شد

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در جمع اهالی روستای کلاجان گرگان گفت: یکی از راه های جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها، فراهم کردن امکانات و زیرساخت های اولیه است که رسیدن به این هدف می تواند با افزایش جمعیت فعال روستاها، موجب بیشتر شدن تولیدات کشاورزی و صنایع دستی گردد.

محمدرضا رضایی کوچی همچنین از عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در اجرای طرح های بهسازی روستاهای این استان قدردانی کرد.

رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به حمایت مجلس از دهیاران اشاره نمود و گفت: بهبود شرایط دهیاران که در معرض مطالبات مردم بوده و با حداقل امکانات، خدمات ارایه می دهند از سوی مجلس دنبال خواهد شد.

معاون عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز در این مراسم گفت که اجرای پروژه های طرح هادی روستایی مبنای فعالیت عمرانی این نهاد در راستای ارایه خدمات است.

محمدرضا شاملو اضافه کرد: نمونه شاخص فعالیت عمرانی این بنیاد توسط اداره کل گلستان اجرا شده که بخشی از آن امروز مورد بهره برداری نهاده شد.

هادی حق شناس استاندار گلستان نیز به ظرفیت این استان در حوزه های مختلف از جمله روستا اشاره نمود و گفت: گلستان دومین استان دارای بیشترین جمعیت روستانشین کشور است که دغدغه اشتغال این جمعیت با هدف جلوگیری از مهاجرت آن ها رفع خواهد شد.

همچنین در این مراسم به طور متمرکز هزار جلد اسناد مالکیت واحد های مسکونی توسط بنیاد مسکن به مردم گلستان اهدا شد.

رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی صبح امروز همچنین از روستاهای زلزله زده بخش مرکزی شهرستان رامیان دیدن کردند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 200 پروژه طرح هادی روستایی در گلستان بهره برداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 200 پروژه طرح هادی روستایی در گلستان بهره برداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید