درخواست عجیب یک طرفدار معلول از طارمی!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین ملاقات گروه B بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی برابر انگلیس 6 بر 2 شکست خورده بود، از ساعت 13:30 دقیقه امروز آدینه (4 آذر) در دومین بازی خود به قضاوت ماریو آلبرتو اسکوبار از گواتمالا در استادیوم احمد بن علی به مصاف تیم ملی ولز رفت و با نتیجه 2 بر صفر حریف را شکست داد. روزبه چشمی (98) و رامین رضائیان (100) برای ایران گل زدند.

درخواست عجیب یک طرفدار معلول از طارمی!

ملی پوشان ایران وقتی استادیوم را به مقصد هتل ترک کردند، با یکی از طرفداران معلول روبرو شدند. مهدی طارمی و کریم انصاریفرد دو مهاجم ایران در کنار این طرفدار قرار گرفتند و دقایقی با او مصاحبه کردند.

طارمی در واکنش به پیش بینی نتیجه بعدی بازی ایران مقابل آمریکا از سوی این طرفدار، گفت: اگر آمریکا را 3 بر صفر ببریم هرچه که بخواهی به تو می دهم.

انصاریفرد هم گفت که در صورت برد ایران با هر نتیجه ای، این کار انجام خواهد شد.

این طرفدار ابتدا گفت که دوست دارد لیونل مسی را از نزدیک ببیند؛ درخواستی که مهاجمان ایران اعلام کردند نمی توانند آن را برآورده نمایند.

طارمی در ادامه پیشنهاداتی به این طرفدار داد و در نهایت مقرر شد با برد ایران مقابل آمریکا، حضور در تمرین تیم ملی ایران برای طرفدار جوان فراهم گردد.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه شنبه آینده در سومین بازی مرحله گروهی جام جهانی به مصاف آمریکا می رود.

منبع: فرارو

به "درخواست عجیب یک طرفدار معلول از طارمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست عجیب یک طرفدار معلول از طارمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید