دستگیری 3 زن شیاد در اهواز

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری سه زن جوان به جرم اغفال و سرقت از مردان در نقاط مرفه نشین این شهرستان خبر داد.

دستگیری 3 زن شیاد در اهواز

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از مهر، سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: در پی گزارش های رسیده مبنی بر وقوع چند فقره سرقت به روش بی هوش کردن صاحب خانه و سرقت لوازم منزل توسط اعضای باند سه نفره سارقان زن بررسی موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 26 اهواز با کار اطلاعاتی هویت و مخفیگاه سارقان را که 3 زن جوان بودند، شناسایی کرده و پس از هماهنگی مرجع قضائی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز شرح داد: سارقان پس از شناسایی شخص مورد نظر که معمولاً افراد صاحب موقعیت و متمول بودند، با آنها طرح دوستی ریخته و با وعده های واهی و پس از راه یافتن به منزل شخصی آنان با خوراندن مواد بیهوشی صاحب خانه را بی هوش و اموال منزل را سرقت می کردند.

سرهنگ دالوند گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان اموال سرقتی زیادی از قبیل طلاجات، ساعت، عینک آفتابی و گوشی های موبایل گران قیمت، تلویزیون ال. ای. دی، لپ تاپ، تبلت، دوربین دیجیتال عکاسی، فیلم برداری و تعداد زیادی فلش مموری کشف شد و متهمان در تحقیقات پلیس به پنج فقره سرقت به روش بی هوش کردن صاحب خانه در نقاط مرفه نشین شهر اهواز اعتراف کردند.

وی گفت: اموال مکشوفه به مالباختگان بازگردانده شد و متهمان پس از صدور قرار تأمین مناسب روانه زندان شدند.

منبع: همشهری آنلاین

به "دستگیری 3 زن شیاد در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری 3 زن شیاد در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید