دولت باید جوابگوی سرنوشت 14 میلیارد دلار باشد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به اینکه دولت هیچ اقدامی برای تأمین معیشت مستضعفان انجام نداده، گفت: دولت باید جوابگوی سرنوشت 14 میلیارد دلاری باشد که برای تأمین ارزاق با ارز 4200 تومانی دریافت کرده است.

دولت باید جوابگوی سرنوشت 14 میلیارد دلار باشد

به گزارش گروه رسانه های وبلاگ کاتالوگ و بروشور، نادر قاضی پور در گفت و گو با اروم نیوز، گفت: مجلس شورای اسلامی برای تأمین و بهبود معیشت مردم و برای همه 80 میلیون نفر، مبلغ 14 میلیارد دلار در اختیار دولت قرار داد تا دولت ارزاق عمومی را با ارز 4200 تومانی خریداری کند.

وی اضافه کرد: دولت باید این ارزاق را در کل ایران، در شهرها، روستاها و نقاط مرزی به دست تک تک مردم می رساند اما مثل سال های قبل این پول را در دست عده ای از واردکنندگان قرار داد و کالاهایی وارد شدند، اما اینکه این کالاها در چه مناطقی و چگونه توزیع شد خبر نداریم!

کننده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه هم اکنون یک روستایی در ایران پیدا نمی کنید که یک کیلو گوشت 30 هزار تومانی یا از برنج های وارداتی به نرخ دولتی بخرد، بیان نمود: نه تنها در روستاها در شهرهای مرزی و شهرهای زیر 20 هزار نفر بلکه در هیچ نقطه این روال انجام نشده، بحث ما این است که این پول ها کجا رفته است؟

وی، ابراز داشت: ما در بودجه سال 1398 گفتیم که کوپن توزیع کنید یا کارت بدهید تا مردم به وسیله این کارت ها بتوانند اجناس خود را با سهولت تهیه کنند و آن کارت یا کوپن با ارز 4200 تومانی باشد، اما متاسفانه در این زمینه هیچ گونه اقدامی انجام نشده است.

قاضی پور گفت: در برابر اعتراض من در صحن مجلس، رئیس قوه مقننه در پاسخ به این سوالات نبود ساز و کار مناسب از سوی دولت را بیان نمود و گفت ما هم به دولت پیشنهاد می کنیم برای بودجه سال 99 در این خصوص ساز و کار لازم را تعیین کند اما بحث اینجاست که سال مالی تمام نشده و فعلاً 6 ماه از این سال باقی مانده و بر همین اساس باید تدابیری اتخاذ شود تا روستائیان و قشر مستضعف از این امکان بهره مند شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دولت باید جوابگوی سرنوشت 14 میلیارد دلار باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت باید جوابگوی سرنوشت 14 میلیارد دلار باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید