دیدنی های آنتورپ و نقاط زیبای گردشگری این شهر

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، آنتورپ یکی از شهرهای بزرگی است که در بلژیک واقع شده است این شهر در کنار رودخانه اسخلدت واقع شده است و دارای زیبایی های بسیار زیادی برای علاقه مندان خود می باشد این شهر بعد از بروکسل به عنوان دومین شهر بزرگ در کشور بلژیک شناخته می گردد و در یکی از بزرگ ترین بندرهای اروپایی واقع شده است که می توانید از زیبایی های آن بازدید کنید. این شهر به لحاظ اقتصادی پیشرفت های زیادی داشته است و به علت دومین بندر بزرگ اروپایی که در این شهر واقع شده است به یکی از منطقه ها گردشگری تبدیل شده است و بخش مهمی از احتیاجات اقتصادی خود را به وسیله جذب گردشگر تامین می نماید. این شهر به عنوان یکی قدیمی ترین شهرهای بلژیک نیز شناخته می گردد و دارای مراکز فرهنگی و تاریخی قدیمی است فرهنگ های ویژه ای که در میان مردمان این منطقه وجود دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. بنادر زیبا و جاذبه های فرهنگی و تاریخی از مهم ترین دیدنی های شهر آنتورپ محسوب می شوند در این شهر قومیت های مختلفی وجود دارند روستاهای قدیمی و کوچکی که در نواحی اطراف این شهر دیده می گردد از اهمیت گردشگری بسیار بالایی برخوردار است که در ادامه این بخش می توانید با جاذبه های مهمی از این شهر آشنا شوید.

دیدنی های آنتورپ و نقاط زیبای گردشگری این شهر

تماشای های معروف شهر آنتورپ:

نامگذاری این شهر به زبان ژرمنی باز می گردد ریشه تاریخی این شهر به روستایی کوچک باز می گردد که در نتیجه فعالیت های مالی و به علت قدیمی بودنش به یکی از شهرهای گردشگری و مالی در بلژیک تبدیل شده است در آن دوران این روستا به وسیله رومی ها ساخته شده است مکان های تاریخی و گردشگری در این شهر بسیار با اهمیت می باشند زیبایی های این شهر برای علاقه مندان آن نیز مورد توجه می باشد.

این شهر به واسطه جاذبه های تاریخی و چشم اندازهای طبیعی خود شناخته شده است بعلاوه اماکن گردشگری و فرهنگی که در این شهر وجود دارند موجب شده اند تا شهر آنتورپ به یکی از جاذبه های کشور بلژیک تبدیل گردد. سفر به این منطقه می تواند با تجربیات ویژه ای همراه باشد به ویژه در زمان هایی که قصد شما آشنایی با جاذبه های تاریخی این کشور است این شهر یکی از جاذبه های گردشگری در بلژیک است که از منطقه ها گردشگری در این منطقه محسوب می گردد. گردشگران و علاقه مندان زیادی هر ساله از جاذبه های این شهر بازدید می نمایند این شهر با معماری های بسیار زیبای خود مورد توجه گردشگران و گردشگر های زیادی است.

در سفر به آنتورپ از چه جاذبه هایی تماشا کنیم؟

این شهر دارای مراکز تفریحی و تجاری متعددی است این شهر دارای معماری های مجذوب کننده و شگفت انگیزی است در سفر به این شهر هر چیزی که دوست دارید را می توانید مشاهده کنید گشت زدن در مراکز خرید این شهر و تماشای چشم اندازهای آن می تواند برای گردشگران این منطقه مجذوب کنندهیت های زیادی داشته باشد. برای بازدید از جاذبه های این شهر باید فصل های مناسبی از سال را انتخاب کنید این شهر تورهای گردشگری نیز دارد و با وجود یکی از بزرگ ترین اسکله های جهان به یکی از منطقه ها گردشگری تبدیل شده است.

باغ وحش آنتورپ:

این باغ وحش یکی از زیبایی های شهر آنتورپ و از تماشای های محبوب آن است این باغ وحش با جاذبه های زیبای آن در مرکز شهر واقع شده است و جالب است بدانید که یکی از بزرگ ترین باغ وحش های جهان است این باغ وحش دارای چندین ساختمان است ساختمان های این باغ وحش متعلق به قرن 19 است و دارای مضمون های عجیبی در معماری است معبد مصری نیز در نزدیکی این باغ وحش واقع شده است.

موزه پلانتیس:

در سال 2005 این کارگاه یکی از اولین موزه های شهر بوده است که در شمار آثار لیست جهانی یونسکو به ثبت رسیده است این موزه یکی از قوی ترین چاپ خانه ها بوده است و دارای جاذبه های زیادی برای علاقه مندان و گردشگران می باشد.

خانه روبنس:

این خانه مجلل با معماری شگفت انگیز خود یکی دیگر از تماشای های شهر آنتورپ است و دارای مجذوب کنندهیت های زیادی برای علاقه مندان می باشد در این خانه روبنس یکی از معروف ترین نقاشان زندگی می نموده است این خانه امروزه به یکی از موزه های معروف جهان تبدیل شده است که به علت معماری خود ارزشمند است این موزه فوق العاده زیبا است اگر از علاقه مندان به این جاذبه های فرهنگی در نقاط مختلفی از جهان هستید می توانید از این جاذبه های زیبا بازدید کنید.

کلیسای جامع بانوی ما:

اگر می خواهید درباره پیشینه تاریخی و فرهنگی این منطقه ها اطلاعات بیشتری کسب کنید باید به کلیسای جامع بانوی ما سری بزنید این کلیسا یکی از شاهکارهای معماری گوتیکی است و در سال های 1352 تا 1521 با استفاده از سنگ ساخته شده است این بنا یکی از یادگارهای دوران طلایی آنتورپ است.

شهر آنتورپ دارای پیشینه تاریخی غنی است از دیگر جاذبه های گردشگری در این شهر می توان به کلیسای کارلوس، سادارگات، سالن شهر و … اشاره کرد که زیبایی های زیادی دارند و مورد توجه گردشگران زیادی هستند.

منبع: دیجیاتور

به "دیدنی های آنتورپ و نقاط زیبای گردشگری این شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدنی های آنتورپ و نقاط زیبای گردشگری این شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید