رئیس هیئت اعزامی سازمان جهانی بهداشت: مردم قم به افرادی که برای مقابله با کرونا می جنگند افتخار نمایند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رئیس هیأت اعزامی سازمان جهانی بهداشت گفت: در ایران مدیریت صحیح و پیشرفته وجود دارد، مردم قم باید افتخار نمایند به کسانی که در راستای مقابله با ویروس کرونا جان فشانی می نمایند، کوشش خوبی در زمینه آموزش افراد و پیشگیری وجود دارد.

رئیس هیئت اعزامی سازمان جهانی بهداشت: مردم قم به افرادی که برای مقابله با کرونا می جنگند افتخار نمایند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ کاتالوگ و بروشور، ریچارد برنان رئیس هیئت اعزامی سازمان جهانی بهداشت در نشست خبری نمایندگان سازمان جهانی بهداشت با اصحاب رسانه قم که در ساختمان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار گردید، گفت: ویروس کرونا ویروس چالش پذیر است که سخت کنترل می گردد.

رئیس هیأت اعزامی سازمان جهانی بهداشت اضافه نمود: ابتدا باید با رعایت مسائل بهداشت و پیشگیری از خود وخانواده مراقبت کرد، دست ها را بشورید و برای عطسه و سرفه از دستمال کاغذی و یا گودی آرنج بهره ببرید.

وی اعلام کرد: ویروس کرونا ویروس جدید است که وارد جامعه شده و اولین یافته های ما این است که 67 روز است که در جهان شیوع پیدا نموده و در ایران و قم حدود 17 روز شیوع پیدا نموده است.

ریچارد برنان با بیان اینکه شاهد پیشرفت های خوبی در زمینه مقابله با کرونا در ایران و قم هستیم، ادامه داد: شیوع کرونا در سراسر جهان 103 کشور را درگیر نموده است و نظام بهداشتی ایران را تحت تاثیر قرار داده و با چالش روبرو نموده و در هرجا که می رویم باید سریع جلوی آن بایستیم.

رئیس هیأت اعزامی سازمان جهانی بهداشت گفت: در ایران مدیریت صحیح و پیشرفته وجود دارد، مردم قم باید افتخار نمایند به کسانی که در راستای مقابله با ویروس کرونا جان فشانی می نمایند، کوشش خوبی در زمینه آموزش افراد و پیشگیری وجود دارد.

وی با اشاره به علائم ویروس کرونا گفت: هنگامی که فرد با مسائل و درد های گوارشی روبرو شد سریع باید به پزشک مراجعه نموده و از اجتماعات بپرهیزد و در خانه بماند، مسئولیت ساده ای است که به عنوان عضوی که در قم زندگی می کنید در پیشگیری از این بیماری سهیم باشید.

ریچارد برنان توضیح داد: همه کشور ها درگیر این ویروس هستند و همه برای مقابله با آن فعالیت می نمایند و می توان گفت: همه در میدان جنگ هستیم، ما پی گیر هستیم تا وسایل مورد احتیاج به دست بیماران برسد.

رئیس هیأت اعزامی سازمان جهانی بهداشت ادامه داد: پیشنهاداتی در ارتباط با قرنطینه شدن قم شده است، ولی در این ارتباط مقامات دولتی و استانی باید تصمیم بگیرند، محدود کردن ها می تواند مفید باشد، ولی تاثیر بدی هم روی شرایط مالی دارد و این مقامات باید تصمیم بگیرند که سلامتی مردم یا شرایط مالی مردم اهمیت دارد و باید کنار هم سنجیده گردد.

وی گفت: 7 تُن از ملزوماتی که می تواند به پیشگیری از کرونا یاری کند همراه خود آوردیم، هزاران دستکش و ماسک و لباس تحویل وزارت بهداشت دادیم، کیت های آزمایشی را می آوریم و نتایج برای ما اهمیت دارد تا به صورت صحیح از مردم در مقابل این ویروس محافطت کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رئیس هیئت اعزامی سازمان جهانی بهداشت: مردم قم به افرادی که برای مقابله با کرونا می جنگند افتخار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس هیئت اعزامی سازمان جهانی بهداشت: مردم قم به افرادی که برای مقابله با کرونا می جنگند افتخار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید