نمایش آثار جشنواره عکس سلامت روان در وزارت بهداشت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، آثار برگزیده ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان همزمان با هفته سلامت روان در وزارت بهداشت به نمایش درمی آید.

نمایش آثار جشنواره عکس سلامت روان در وزارت بهداشت

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از روابط عمومی فیاپ در ایران، آثار برگزیده ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان از 18 مهرماه 1400 در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به نمایش درمی آید و تا خاتمه 24 مهرماه ادامه دارد.

در ششمین دوره جشنواره سلامت روان که در سه بخش با موضوع آزاد، موضوع سلامت روان و موضوع کووید 19 (کرونا) برگزار گردید، 30 هزار اثر از 4 هزار عکاس از 81 کشور دنیا (58 درصد عکاسان خارجی و 42 درصد عکاسان ایرانی) به دبیرخانه جشنواره رسید و از سوی یک هیات داوری بین المللی ارزیابی و داوری شد.

این جشنواره با ایجاد بستری برای هم افزایی و هم فکری از منظر دیدگاه های متنوع فرهنگی و افزایش آگاهی عمومی در زمینه سلامت روان و حساس کردن جامعه، می تواند سبب ارتقای سطح سواد سلامت روانی اجتماعی افراد، و افزایش شاخص های سلامت روان گردد.

محمدرضا صائینی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان به اسم دبیر جشنواره و علی سامعی، نماینده فیاپ در ایران به اسم مدیر هنری و مدیر بخش بین الملل جشنواره حضور دارند.

جشنواره بین المللی عکس سلامت روان هر ساله با هدف افزایش آگاهی سلامت روان جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و دنیا و به منظور بازآفرینی و ارائه مؤثر موضوعات روان شناختی، به وسیله دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان، با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت و سازمان دنیای بهداشت و با همکاری کلوپ عکس فوکوس، نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) در ایران و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نمایش آثار جشنواره عکس سلامت روان در وزارت بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش آثار جشنواره عکس سلامت روان در وزارت بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید