سرقت ترانسفورماتورهای برق در حومه راس العین

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مزدوران ترکیه ای به اقدامات مجرمانه خود در حق ساکنان مناطق اشغال شده و دارایی های آنها ادامه می دهند تا مانع از بازگشت مهاجران شوند.

سرقت ترانسفورماتورهای برق در حومه راس العین

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از برخی منابع محلی گفت، نیروهای اشغالگر ترکیه ای و مزدوران آنها به اقدامات مجرمانه خود علیه اهالی روستا ادامه داده و اموال عمومی را ضبط کرده و ترانسفورماتورهای برق را در روستاهای شلاح و الامیرط در حومه رای العین در شمال حسکه به سرقت می برند و همزمان به ساکنان این مناطق اجازه بازگشت به خانه هایشان را نمی دهند.

نیروهای ترکیه ای و تروریست های هم پیمان با آنها شورشیان ارتش ملی) از زمان آغاز عملیات علیه خاک سوریه در نهم اکتبر گذشته، اقدامات مجرمانه ای را در حق ساکنان مناطق مرزی انجام داده و زیرساخت ها و امکانات خدماتی در راس العین و تل ابیض را نابود کرده اند و این امر موجب آوارگی گسترده غیرنظامیان به سمت شهرهای حسکه و قامشلی شده است.

همچنین سانا گزارش داد، یک دستگاه خودرو زمانی که نیروهای اشغالگر ترکیه ای و مزدوران آنها در روستای الاهراس در حومه رای العین مشغول بمب گذاری آن بودند، منفجر شده و تعدادی از این نیروها کشته و زخمی شدند و خساراتی نیز به منازل و دارایی های مردم این روستا وارد شد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "سرقت ترانسفورماتورهای برق در حومه راس العین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرقت ترانسفورماتورهای برق در حومه راس العین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید