سرپرست جدید دانشکده محیط زیست معرفی شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست (پام)، در مراسمی که با حضور کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست، جمعی از مدیران، معاونان و اعضای هیات علمی دانشکده محیط زیست در سالن آمفی تئاتر این مرکز دانشگاهی برگزار گشت ضمن تقدیر از زحمات احمد طالبی رئیس پیشین این مرکز، حکم انتصاب امید بزرگ حداد به وی تقدیم شد.

سرپرست جدید دانشکده محیط زیست معرفی شد

امید بزرگ حداد که هم اکنون سرپرستی پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار را عهده دار است، معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه جامع علمی کاربردی را نیز در کارنامه اداری خود دارد.

وی فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران در مقاطع کارشناسی از دانشگاه تبریز، کارشناسی ارشد از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، دکتری از دانشگاه علم و صنعت ایران و پسا دکتری از دانشگاه های تورنتو کانادا و دیویس کالیفرنیا در آمریکا است و در سال 2014 جزء یک درصد دانشمندان برتر جهان انتخاب شد.

دانشکده محیط زیست که از سال 1351 در کرج به عنوان تنها مرکز آکادمیک آموزش های محیط بانی دایر شد در رشته های مختلف محیط زیست اقدام به آموزش دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرپرست جدید دانشکده محیط زیست معرفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست جدید دانشکده محیط زیست معرفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید