طارمی: تمام گل هایی که زده ام را به یاد نمی آورم اما یک گل لذت دیگری برایم داشت!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو گفت: اگر تیمم به پیروزی برسد و من پیروز به گلزنی شوم فوق العاده خواهد بود.

طارمی: تمام گل هایی که زده ام را به یاد نمی آورم اما یک گل لذت دیگری برایم داشت!

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور آنلاین، مهدی طارمی درمورد کسب عنوان آقای گلی لیگ پرتغال اظهار کرد: از همه تشکر می کنم که موجب شدند تا این پیروزیت برای من کسب گردد. برای نخستین بار است که عنوان آقای گلی را کسب می کنم. من همواره تمام کوششم را به کار گرفتم تا تیمم به پیروزی برسد، چراکه مهمترین موضوع پیروزیت تیم است.

وی ادامه داد: اگر تیم پیروز باشد و من گل بزنم فوق العاده خواهم بود و اگر هم من گل نزنم بازهم از پیروزی تیمم شادمان می شوم. همواره سعی می کنم که گل بزنم تا در پیروزیت تیمم سهم داشته باشم و به تیمم یاری کنم.

طارمی درخصوص فزونین گلی که سال جاری به ثمر رسانده، گفت: گل مورد علاقه من گلی است که به بنفیکا زدم و توانستیم با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسیم. تمام گل هایی که زده ام را به یاد نمی آورم، اما گلزنی در بازی های بزرگ لذت دیگری دارد.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو اعلام نمود: برایم مهم نیست که چگونه، اما سعی می کنم که برای تیمی که در آن بازی می کنم گلزنی کنم، چون یک گل هم یک گل است! کوشش می کنم هر سال بهتر بشوم و برای تیمم موثرتر باشم.

وی درباره چهار گلی که در فزونی 4 بر 2 پورتو مقابل فامالیکائو به ثمر رساند، مطرح کرد: آن مسابقه یک بازی خیلی خوب بود که برای اولین بار در یک مسابقه چهار گل زدم. برای این چهار گل و پیروزی خیلی شادمان شدم.

منبع: همشهری آنلاین

به "طارمی: تمام گل هایی که زده ام را به یاد نمی آورم اما یک گل لذت دیگری برایم داشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طارمی: تمام گل هایی که زده ام را به یاد نمی آورم اما یک گل لذت دیگری برایم داشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید