فاصله عجیب تیم پدیده در انتهای جدول

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال کشور تیم فوتبال پدیده در مشهد پذیرای استقلال بود که در این بازی مقابل میهمانش با 3 گل باخت. این نهمین شکست پدیده در این فصل بود؛ تا نماینده خراسان رضوی در لیگ برتر بعد از 11 هفته هنوز به مقدار یک بازی کامل هم امتیاز نگرفته باشد.

فاصله عجیب تیم پدیده در انتهای جدول

پدیده که در اوج بحران های مدیریتی، مالکیتی و فنی واقع شده است، بعد از پذیرفتن شکست روز گذشته و با توجه به امتیازگیری صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان، فاصله 8 امتیازی با نزدیک ترین تیم های بالا دستی اش پیدا کرد و با این فاصله جدا شدن این تیم از انتهای جدول بسیار سخت و شاید بتوان گفت حداقل تا انتها نیم فصل اول تا حدودی نشدنی است.

پدیده تنها تیم در لیگ رجحان است که هنوز پیروز نشده و ضعیف ترین خطوط حمله و دفاع را در اختیار دارد تا عملاً ضعیف ترین تیم نیم فصل اول این مسابقات باشد.

نکته عجیب در تیم پدیده آمار بازی های خارج از خانه این تیم است که آنها خارج از خانه صد درصد شکست خورده و هیچ گلی هم به ثمر نرسانده اند. تیم سرخ پوش مشهدی در هفته دوازدهم در تهران به مصاف پیکان می رود که این بازی در روز چهارشنبه 8 دی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فاصله عجیب تیم پدیده در انتهای جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله عجیب تیم پدیده در انتهای جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید