فروشگاه ایکیا در ترکیه

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، محال ممکن است به ترکیه سفر کنید، اما میان انبوهی از فروشگاه های پوشاک، سری به فروشگاه ایکیا که یک برند لوازم خانگی مشهور در دنیا است نزنید. ایکیا در سراسر دنیا نمایندگی دارد و افراد زیادی به قصد خرید لوازم خانگی ایکیا به ترکیه سفر می نمایند. اگر می خواهید بیش تر در خصوص شعبه ایکیا استانبول که معروف ترین شعبه ایکیا در ترکیه است بدانید، مقاله پیش رو را مطالعه فرمایید. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید.

فروشگاه ایکیا در ترکیه

معرفی فروشگاه ایکیا

فروشگاه های زنجیره ای ایکیا 13 سال پیش در سوئد تأسیس شدند. در حال حاضر بیش از 200 شعبه در سراسر دنیا دارد. در ترکیه و در شهر استانبول دو شعبه این شرکت عظیم وجود دارد. البته در شهر های دیگر ترکیه نظیر وان، آنکارا، ازمیر، بورسا و آنتالیا هم شعباتی از ایکیا دایر شده است. محصولات فروشگاه ایکیا عمدتاً لوازم خانگی و تزئینی منزل می باشد. در ادامه مقاله قصد داریم بیش تر درباره شعبه فروشگاه ایکیا استانبول صحبت کنیم. بلیط هواپیما تهران آنتالیا

معرفی شعبه ایکیا در استانبول

فروشگاه ایکیا در استانبول دو شعبه در منطقه اروپایی و آسیایی دارد. شعبه اروپایی در رو به روی مرکز خرید فروم استانبول واقع شده که بیش از 500000 متر مربع وسعت دارد. در این مرکز خرید بیش از 5000 نفر مشغول به کار هستند و هر نوع برندی تقریباً در فروم استانبول پیدا می گردد. این فروشگاه هم یکی از برند های معروف است که در این مرکز خرید واقع شده است. همان طور که گفتیم در این مرکز خرید هر نوع وسیله و لوازم خانگی از کوچک تا عظیم برند ایکیا موجود است. در جست و جوی هر وسیله منزل که باشید در این فروشگاه پیدا خواهید کرد. بلیط تهران استانبول | بلیط استانبول تهران را آنلاین بخرید.

محصولات ایکیا استانبول

محصولاتی که در ایکیا عرضه می گردد، تماماً لوازم خانگی است. در زیر تعدادی از محصولاتی که در فروشگاه ایکیا استانبول عرضه می شوند را توضیح خواهیم داد:

سرویس اتاق خواب: شامل تمام موارد تخت، کمد، میز آرایش، دراور، روتختی، پتو و تشک و بسیاری لوازم ریز و درشت می گردد. خرید بلیط هواپیما

سرویس چوب و کابینت: تمام انواع کابینت و چوب و قفسه های چوبی منزل را شامل می گردد.

سرویس آشپزخانه: هر وسیله از آشپزخانه که فکرش را بکنید در فروشگاه پیدا خواهید کرد.

مبلمان و میز و جایگاه: انواع مبلمان منزل، سرویس غذاخوری، میز و جایگاه، بوفه و دیگر لوازم منزل شامل این موارد می گردد.

لوازم پذیرایی و غذا خوری: هر نوع وسیله پذیرایی و غذا خوری و نوشیدنی در فروشگاه ایکیا یافت می گردد.

لوازم برقی: لوازم برقی نظیر انواع محصولات مربوط به برق و لامپ و آباژور ها در این فروشگاه به چشم می خورند.

لوازم سرویس بهداشتی و حمام: در این فروشگاه می توانید تمام تجهیزات بهداشتی مربوط به حمام و سرویس بهداشتی نظیر حوله، لوازم شوینده و …. را بیابید.

این ها تنها تعدادی از لوازم های خانگی بودند که در ایکیا عرضه می شوند. ما هم طبق شعار شرکت ایکیا می گوییم هر چیزی برای منزل تان احتیاج دارید در ایکیا یافت می گردد.

بازدید از فروشگاه ایکیا استانبول

وسعت فروشگاه های ایکیا بسیار زیاد است. قطعاً شما نمی توانید در یک روز به همه جای آن سر بزنید. پیشنهاد می کنیم، پس از گشت و گذار چند ساعته در ایکیا، از رستوران های این مرکز خرید بهره ببرید. یا اگر از بازدید از ایکیا کمی خسته شده اید می توانید از مرکز فروم هم بازدید کنید و مهم ترین و معروف ترین محصولات برند های دنیا را ببینید. ایکیا دارای دو شعبه آسیایی و اروپایی است. البته شعبه اروپایی که در مرکز فروم واقع شده بسیار عظیم تر و متنوع تر می باشد. توصیه می کنیم پیش از این که به فروشگاه ایکیا سربزنید، برنامه ای تنظیم نموده تا بتوانید زود تر به هدف تان برسید و محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. ساعت کاری فروشگاه های ایکیا از 10 صبح تا 22 شب می باشد. بلیط هواپیما تهران مشهد

آدرس شعب ایکیا در ترکیه

شعبه آسیایی در محله عمرانیه واقع شده است. شعبه اروپایی هم در رو به روی مرکز عظیم خرید فروم واقع شده است.

آدرس دقیق شعبه آسیایی:

Fatih Sultan Mehmet Mahallesi, Balkan Caddesi, No:62 Ümraniye-İstanbul

آدرس دقیق و شماره تلفن شعبه اروپایی:

Forum İstanbul, Kocatepe Mahallesi, Paşa Caddesi, No:1 Bayrampaşa-İstanbul

+904444532

(مجله گردشگری وبلاگ کاتالوگ و بروشور)

منبع: مجله دور و نزدیک

به "فروشگاه ایکیا در ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروشگاه ایکیا در ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید