نصب بزرگترین مجسمه برنزی در خیابان سعدی ، محل نصب مجسمه آرش کمانگیر معین شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفت: بزرگترین مجسمه برنزی مرکز را در خیابان سعدی و در اردیبهشت ماه 1402 نصب خواهیم کرد.

نصب بزرگترین مجسمه برنزی در خیابان سعدی ، محل نصب مجسمه آرش کمانگیر معین شد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درباره بودجه این سازمان در سال گذشته گفت: بودجه ای که برای سال 1401 پیش بینی شده بود، محقق شده است.

او اضافه نمود: بودجه سازمان زیباسازی شهر تهران حدود 1250 میلیارد تومان بود که صد در صد آن محقق شد. در این حوزه کاهش عایدی نداشتیم.

صیادی با اشاره به برنامه های سازمان زیباسازی که بودجه متناسب آن ها برای سال 1402 در نظر گرفته شده، مطرح کرد: بودجه به سمت پروژه های ماندگار در شهر خواهد رفت.

او با اشاره به طرح رفیوژ سبز(فضای امن میانی خیابان) گفت: بنا است تا در هر منطقه تهران، خیابانی انتخاب گردد و گاردریل های آهنی اش برداشته گردد و یکسری اقدامات با عنوان طرح رفیوژ سبز کلید بخورد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران اضافه نمود: منطقه ها باید تائیدیه ترافیکی را اخذ نمایند و سپس این طرح اجرا خواهد شد. سعی کردیم بودجه را به سمت کارهای زیربنایی و ماندگار ببریم و المان سازی تعدادی از میادین را در دستور کار داریم.

صیادی با اشاره به نصب مجسمه سعدی در سال آینده ادامه داد: بزرگترین مجسمه برنزی را در خیابان سعدی و در اردیبهشت ماه 1402 نصب خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه برای سال آینده مجسمه آرش کمانگیر در میدان ونک نصب خواهد شد، اظهار کرد: پروژه دیگر هم نصب این مجسمه است که برای سال آینده شروع می گردد. موضوع دیگر تغییر در ورودی تهران است که یا در شرق و یا جنوب تهران انجام می گردد تا به عنوان یکی از مظاهر هویتی شهر تهران ورودی را تغییر دهیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "نصب بزرگترین مجسمه برنزی در خیابان سعدی ، محل نصب مجسمه آرش کمانگیر معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب بزرگترین مجسمه برنزی در خیابان سعدی ، محل نصب مجسمه آرش کمانگیر معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید