نیازمند سالن تئاتر هستیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: نمایشنامه خاتون که نمایش وضعیت سیاسی و اجتماعی شهر شام بعد از رفتن کاروان اسرا از این شهر است در اواخر ماه صفر در اردستان به روی صحنه خواهد رفت.

نیازمند سالن تئاتر هستیم

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، فضل الله بصیرت امروز (دوشنبه) در نشست خبری در جمع وبلاگ کاتالوگ و بروشور اردستان، اظهار کرد: دشمن همواره کوشش نموده با هزینه های آن چنانی خوراک های فکری منفی خود را بر ملت ایران و به خصوص جوانان تحمیل کند تا هویت دینی را در بین جوانان از بین ببرد. بر این اساس جلساتی که در حوزه فعالیت های فرهنگی انجام می گردد، می تواند جوانان را با آیین های مذهبی آشنا کند.

وی با بیان اینکه گاهی مواقع نمایش یک تئاتر و یک کار فرهنگی تأثیر بیشتری نسبت به یک سخنرانی مذهبی دارد، اضافه نمود: برای اولین بار است که تئاتر خاتون در یک شهرستان روی صحنه می رود، در کنار موضوع نمایش خاتون کارگاه آموزشی با حضور بازیگران این نمایش در سطح شهرستان برگزار می گردد. با توجه به حضور بازیگران سرشناسی که در این نمایش حضور دارند برنامه ریزی شده از ابنیه های تاریخی اردستان بازدید داشته باشند تا هر کدام از این افراد سفیری برای معرفی پتانسیل های شهرستان شوند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان با بیان اینکه استقبال دانش آموزان در تابستان گذشته از رشته های هنری خوب بود، گفت: در حال حاضر بیش از 60 هنرمند در سطح شهرستان در شاخه های موسیقی، شعر، تئاتر، نمایش و... فعالیت می نمایند. هم اکنون با توجه به استعدادهایی زیادی که در حوزه تئاتر و نمایش اردستان وجود دارد شهرستان نیازمند سالن تئاتر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "نیازمند سالن تئاتر هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمند سالن تئاتر هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید