هلاس ورونا به سری B سقوط کرد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، پیروزی زرد و سورمه ای پوشان شهر ورونا برابر میلان تنها برای ساعاتی این تیم را به بقا در سری A امیدوار کرد و آنها بعد از سه سال دوباره به دسته دوم فوتبال ایتالیا سقوط کردند.

هلاس ورونا به سری B سقوط کرد

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، پیروزی 2 بر یک شب گذشته تیم فوتبال هلاس ورونا برابر میلان تنها چند ساعت توانست این تیم را در سری A حفظ کند، چرا که برد کارپی برابر امپولی حکم سقوط زردو سورمه ای پوشان به سری B را صادر کرد.

هلاس ورونا که فصل گذشته یکی از شگفتی سازان فوتبال ایتالیا بود و با سه امتیاز بالاتر از همشهری خود کیه وو در رده سیزدهم فصل را به پایان رساند، این فصل با وجود در اختیار داشتن بازیکنانی مانند جامپائولو پاتزینی، برترین گلزن فصل گذشته کالچو و لوکا توتی، مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا، امیدوار بود نسبت به فصل گذشته حتی در جایگاه بالاتری لیگ را به پایان برساند، اما شاگردان آندره آ ماندرولینی بازی های خود را یکی پس از دیگر باختند و حتی اخراج ماندرولینی در ماه نوامبر هم مانع از فاصله دریافت آنها از قعر جدول نشد.

لوئیجی دل نری، سرمربی پیشین یوونتوس در ماه نوامبر هدایت هلا س ورونا را برعهده گرفت، آن هم در شرایطی که تیمش در 14 بازی در سری A پیروز به کسب پیروزی نشده بود. تیم دل نری در پنج بازی خود در ماه های ژانویه و فوریه تن به شکست نداد، اما این تیم در پنج بازی اخیرش فقط یک پیروزی کسب کرد و به همین دلیل برای فرار از سقوط شب گذشته مجبور بود میلان را شکست دهد تا حداقل خودش حکم سقوطش به سری B را صادر نکند، اگرچه چند ساعت بعد زمانی که کارپی در خانه اش با یک گل امپولی را شکست داد، سقوط هلاس ورونا هم قطعی شد.

با پیروزی کارپی، اختلاف هلاس ورونا با این تیم در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل به 10 امتیاز افزایش پیدا کرد و ورونایی ها عملاً دیگر شانسی برای فرار از منطقه سقوط ندارند.

به این ترتیب هلاس ورونا از فصل آینده دوباره باید در لیگی بازی کند که تا تابستان سال 2013، 11 سال در آن حضور داشت.

منبع: تسنیم

به "هلاس ورونا به سری B سقوط کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلاس ورونا به سری B سقوط کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید