واریز وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانوار تا قبل از ماه رمضان

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، رئیس کل بانک مرکزی نوشت: ان شاءالله تا روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان، وام یک میلیون تومانی خانوار های یارانه بگیر از طریق بانک های عامل خود به حسابشان واریزخواهد شد.

واریز وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانوار تا قبل از ماه رمضان

به گزارش گروه اقتصادی وبلاگ کاتالوگ و بروشور، عبدالناصر همتی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: به دنبال اقدام اولیه بانک مرکزی در جهت کمک به کاهش نرخ وام یک میلیون تومانی به خانوار های یارانه بگیر، از طریق آزادسازی بخشی از ذخایر قانونی بانک ها نزد بانک مرکزی و تعدیل نرخ آن وام ها به 12درصد، امروز در جلسه ستاد اقتصادی دولت، با قبول پرداخت مابه التفاوت نرخ 12درصد، با وام قرض الحسنه، توسط دولت، مقررشد وام پرداختی به همه خانوار های یارانه بگیر، به صورت قرض الحسنه و 30 ماهه باشد.

بدین ترتیب با انجام فرایند ثبت نام و اعلام درخواست تمایل سرپرستان خانوار، مبنی بر استفاده از این وام، درپاسخ به پیامک ارسالی وزارت رفاه، انشالله تا روز قبل از شروع ماه مبارک رمضان، وام یک میلیون تومانی خانوار های یارانه بگیر از طریق بانک های عامل خود به حسابشان واریزخواهد شد.

البته طبق اعلام قبلی، وام قرض الحسنه 4 میلیون خانوار کم درآمد، براساس تعداد اعضای خانوار آنها، یک تا دو میلیون تومان خواهد بود. لازم میدانم از همراهی خوب نظام بانکی در این اقدام مهم قدردانی کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واریز وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانوار تا قبل از ماه رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز وام یک میلیونی به حساب سرپرستان خانوار تا قبل از ماه رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید