پرسپولیس باید گوش های حریفش را ببندد، تیم یحیی در امارات تنها نمی ماند

به گزارش وبلاگ کاتالوگ و بروشور، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: برای بازی با شارجه فقط باید تمرکز بازیکنان حفظ شود، چون تیمی که با آن بازی داریم از نظر روحی و روانی تیمی برهم ریخته است.

پرسپولیس باید گوش های حریفش را ببندد، تیم یحیی در امارات تنها نمی ماند

گروه ورزشی وبلاگ کاتالوگ و بروشور، در آستانه دیدار تیم های پرسپولیس و الشارجه امارات بیشتر کارشناسان با در نظر دریافت نتایج اخیر تیم الشارجه بر این اعتقاد هستند که این تیم نمی تواند مانع سختی برای پرسپولیس باشد. تیمی که دیدار اول مرحله گروهی اش را نیز روبروی التعاون عربستتان با شکست پشت سر گذاشته است.

رضا شاهرودی در گفت و گو با دانشجو، درباره دیدار تیم پرسپولیس و الشارجه همچنین برنامه های این تیم در لیگ برترمان حرف زد.

متن این گفت و گو در ادامه می آید:

* اوضاع پرسپولیس در این مدت را چطور ارزیابی می کنید؟

- پرسپولیس یک تیم کاملا سرحال است که فکر می کنم در بازی قبلی با الدحیل هم نباید شکست می خورد. به هر حال الان دوستان ما در این تیم مشغول هستند و فکر می کنم با توجه به ریکاوری و استراحت لازمی که در این چند روز داشتند بتوانند در مصاف با الشارجه نتیجه ای بگیرند که بازی اول دور گروهی را جبران کنند.

* چقدر از این تیم شناخت دارید؟

- ظاهرا این تیم نسبت به فصل قبل لیگ امارات تغییراتی داشته وگرنه الشارجه فصل پیش خوب نتیجه می گرفت اما الان هفته هاست که رنگ برد را ندیده است. با این همه نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. به اعتقاد من ماجرای بازیهای لیگ قهرمانان آسیا با دیگر رقابتها فرق دارد و باید از هر نظر مراقب باشیم.

* چه توصیه ای در این ساعتهای آخر به بازیکنان تیم دارید؟

- باید قبل از هر چیز توصیه های کادر فنی را مو به مو اجرا کنند. الشارجه در گوش چپ و راست دو بازیکن خیلی سرعتی و خطرناک دارد که اگر آنها را مهار کنند این تیم فلج می شود. حتم دارم حمید مطهری (دستیار اول گل محمدی) درباره این تیم آنالیز دقیقی را به کادر فنی داده و بر اساس همان آنالیز تیم در این روزها تمرین کرده و حریفش را به خوبی می شناسد. از آن مهمتر این است که تیم تمرکز لازم را داشته باشد.

* فکر می کنید علیپور و ترابی بتوانند برای پرسپولیس گلزنی کنند؟

- فشردگی بازیها باعث شده بود این دو بازیکن تا حدی خسته شوند ولی با استراحت خوبی که بعد از الدحیل داشتند الان روی فرم آمده اند و قطعا در دیدار با الشارجه بهترین عملکرد را خواهند داشت.

* محمد انصاری و محمد نادری در این هفته ها خیلی روی اوج نبودند. دلیل این موضوع را چه می دانید؟

- البته جفت این بچه ها خوب هستند. ولی باید کمکی بیشت روی نقاط ضعف شان کار کنند. من خودم زمانی که در دفاع چپ بازی می کردم بی دلیل پیشرفت نکردم. در واقع اینکه تا لب خط کرنر جلو می رفتم و بعد توپ را روی دروازه ارسال می کردم اتفاقی نبود. خیلی تمرین داشتم و در نهایت توانستم به تیم ملی راه پیدا کنم. این دو عزیز هم باید بیشتر تلاش کنند. صرف اینکه چند بازی در پرسپولیس فیکس باشید دلیل بر تمام شدن فوتبال نیست بلکه تازه وقتی در پرسپولیس بدرخشید باید تلاش تان را بیشتر کنید تا لااقل از آن جایگاه پایین نروید.

* پیش بینی تان از نتیجه بازی چیست؟

- فوتبال را نمی توان یپش بینی کرد ولی قاعدتا پرسپولیس زمین نرفته باید 0-2 از الشارجه پیش باشد.

* پرسپولیس در امارات تنها می ماند؟

- قطعا این اتفاق نمی افتد. از دوران فوتبال ما در امارات، چه با تیم ملی یا پرسپولیس همیشه مورد حمایت ایرانی های مقیم آن کشور بودیم. الان هم که شک ندارم در بازی با الشارجه پرسپولیس کاملا تحت حمایت ایرانی ها قرار می گیرد و تنها نمی ماند.

* بازی های 4 روز درمیان پس از این دیدار چقدر روی کار پرسپولیس تأثیر بد می گذارد؟

- این خوب نیست که سازمان لیگ اوایل فصل را از دست می دهد و بازیهای را 6 روز درمیان برگزار می کند ولی در روزهای حساس لیگ که تیم ها در آسیا بازی دارند باید با کمترین استراحت به مصاف رقبای آسیایی شان بروند. به هر حال حالا فقط یک کار می شود کرد. یحیی باید از این به بعد در بازیهای غیرحساس به نفرات ذخیره اش بازی بدهد تا هم آنها انگیزه بالایی پیدا کنند و هم بازیکنان پا به سن گذاشته استراحت بیشتری داشته باشند. با این روش ضریب مصدومیت بازیکنان هم کم می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پرسپولیس باید گوش های حریفش را ببندد، تیم یحیی در امارات تنها نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس باید گوش های حریفش را ببندد، تیم یحیی در امارات تنها نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید